Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten vauvojen/taaperoiden alle kaksi vuotta lentokoneissa matkustaneet! Missä olette lentokoneessa vaihtaneet vaipan?

Vierailija
25.08.2023 |

Siinä penkillä vai lentokoneen vessassa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapseen iski vatsatauti just ennen lomamatkaa. Onneksi itse olin jo ehtinyt sairastaa sen pois. Tietysti piti lennolla oksentaa ja ahtaassa vessassa ei onnistunut ihan nappiin. Se vessa meni sellaiseen kuntoon, etten toiste tullut. Nopeasti meikkasin isoimmat roiskeet, mut käsiä en saanut puhtaiksi. Onneksi lentokoneen suhinassa ei muut kuulleet, mut varmaan haju kertoi seuraavalle mitä oli tapahtunut.

Ehkä olisi ollut fiksumpaa jäädä kotiin, koska samalla lennolla tulleiden joukossa pyöri kuumeinen vatsatauti seuraavan viikon. Mut meihin ei tullut, koska olimme jo sairastaneet sen.

Vierailija
22/24 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullua matkustaa noin pienten kanssa. säteilyn määrä on aivan valtava ja pienen kallo vielä ohut.

Joo, ei ihmiset oikein tätä ymmärrä. Arpapeliä aiheuttaako vaurioita.

Säteilytaso on 50-kertainen (noin 3.5 µSv/h) esimerkiksi Helsingin tavalliseen tasoon verrattuna (noin 0.08-0.09µSv/h). Kuuden tunnin lennon aikana saa siis saman verran taustasäteilyä kuin maan päällä vajaassa kahdessa viikossa. Nykytietämyksen mukaan tämä ei aiheuta yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noro tai mikä lie kirjoitti:

Meidän lapseen iski vatsatauti just ennen lomamatkaa. Onneksi itse olin jo ehtinyt sairastaa sen pois. Tietysti piti lennolla oksentaa ja ahtaassa vessassa ei onnistunut ihan nappiin. Se vessa meni sellaiseen kuntoon, etten toiste tullut. Nopeasti meikkasin isoimmat roiskeet, mut käsiä en saanut puhtaiksi. Onneksi lentokoneen suhinassa ei muut kuulleet, mut varmaan haju kertoi seuraavalle mitä oli tapahtunut.

Ehkä olisi ollut fiksumpaa jäädä kotiin, koska samalla lennolla tulleiden joukossa pyöri kuumeinen vatsatauti seuraavan viikon. Mut meihin ei tullut, koska olimme jo sairastaneet sen.

Ei sitten käynyt mielessä perua matkaa, vaan toit sen vatsatautisen lapsen koneeseen. Moneltakohan kanssamatkustajalta meni loma pilalle, kun sai tartunnan?!

Vierailija
24/24 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkillä? Eli äiti riuhtaisee vaipan ja heilauttaa sen matkustamon ylle? Jos ei kuitenkaan. Wc lienee myös aika pieni koppi, tartunnat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi