Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun seksi on vaan panemista

Vierailija
25.08.2023 |

Jättäisittekö miehen, jolle seksi on sitä, että jalat auki ja muna sisään? Ei nuole, ei ole kiinnostunut leikeistä, ei mitään muuta kun jyystöä. Kun hän tulee, seksi loppuu siihen.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin ehdottomasti, jos seksi olisi noin yksipuolista; ja olen siis itse mies.

Järjetöntä, miten paljon on vielä nykyäänkin miehiä, jotka ovat mielikuvituksettomia ja itsekkäitä seksissä. Minä olen sitä mieltä, että seksi on kuin taide-elämys - siihen tulee suhtautua sellaisena; luovuutta, heittäytymistä, monipuolisuutta sekä iloa tarvitaan ehdottomasti, jopa enemmän kuin seksuaalista halua.

Vierailija
2/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin, vaikka näin miehenä minäkin vastaan.

Vaikea kuvitella, että mies joka suhtautuu seksiin noin itsekkäästi suhtautuisi kumppaniinsa muutenkaan epäitsekkäästi ja välittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa hienoa, että miehet reagoivat!

Mutta jättäisin ilmanmuuta kyllä minäkin.Mutta ihmettelen aina tätä täällä, että miten naiset viitsivät alistua tuollaiseen. tekeekö rakkaus sen vai mikä. Luulis että rakkaus loppuu kun saa jatkuvasti tuollaista kohtelua. Ja vielä, noin niitä pihtareita tulee, ja aivan ymmärrettävästi. Kumpa kaikki miehet tuon älyäisivät.

Vierailija
4/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan se on parhaimmillaan. Mies ja muna nauttii. Mitä muuta sitä taas tarvittaisiinkaan?

Miksi nussitte muuten tollasten kanssa edes toista kertaa? Kertokaa nyt joku mulle tää asia ja ratkaistaan tämä mysteeri lopullisesti.

Vierailija
5/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani 40+ mies on kovan panomiehen maineessa, mutta todellisuus on juuri tuota ap:n kuvailemaa jyystöä. Pakko kai se on aina uusia naisia hankkiakin kun ei tollanen pitkän päälle ketään kiinnosta.

Vierailija
6/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä se että puoliso nauttii, on vähintään yhtä tärkeää kuin oma nautintoni. Vaikka itse olenkin nopeasti laukeava, pidän kyllä huolen että puoliso saa orgasmin tai useamma joka kerta, yleensä ennen minua mutta joskus myös sen jälkeen. Silloin puoliso on yleensä se, joka haluaa kullia pilluunsa tai pyllyynsä jo ennen orgasmiaan.

Vierailija
7/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran tuollaisen miehen kanssa, olin ihastunut ja mies tunnettu ja komea. Huomasin nopeasti että hän vaan pani, vaikka minä otin ensin suihinkin. Sanoin sitten hetken päästä, että hei nyt lopetetaan tästä ei mitään tule.

Varmasti olin ensimmäinen joka hänelle näin teki! Lähdin kotiin.

Näin pitäisi muidenkin toimia, minusta.

Vierailija
8/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset harvinaisen vähän ottavat miehiä huomioon. Se Regina-juttu ei ole totta. Saisivat parempaa seksiä, kun tajuaisivat itse yrittää.

Vierailija
9/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin. Tosin en päätyisikään suhteeseen jossa seksi on noin tylsää. Kiertoon vaan.

Vierailija
10/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avaatte edes jalat, jos ette saa kunnollista hoitoa ensin? Naiselle nuollaan ensin orkku ja sitten vasta pannaan. Tämä nyt selvää kaikille kai?

Vierailija
11/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi avaatte edes jalat, jos ette saa kunnollista hoitoa ensin? Naiselle nuollaan ensin orkku ja sitten vasta pannaan. Tämä nyt selvää kaikille kai?

Nuoleminen on parasta, kun on naitu hetken aikaa.

Vierailija
12/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt, mut olis pitänyt. En silloin tiennyt paremmastakaan.

Vierailija
13/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ota naiset suihinkaan jos teitä ei nuolla. Silmä silmästä.

Vierailija
14/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kanssa on varmasti kivaa, on niin hyvä asenne.

Vierailija
15/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mites sitten kun mun vaimo ei ota suihin, mutta kun minä kuitenkin tykkäisin nuolla? Silmä silmästä ja paha mieli molemmille niin oikeus toteutuu, siinäpä luja pohja parisuhteelle!

Vierailija
16/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mites sitten kun mun vaimo ei ota suihin, mutta kun minä kuitenkin tykkäisin nuolla? Silmä silmästä ja paha mieli molemmille niin oikeus toteutuu, siinäpä luja pohja parisuhteelle!

Sen kun nuolet sittem ja panet jälkeenpäin. Missä se vaimon voitto onkaan?

Vierailija
17/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun nuolet sittem ja panet jälkeenpäin. Missä se vaimon voitto onkaan?

Jaa voitto? En tiedä kun ei meillä seksissä ole mitään pistelaskusysteemiä. Sitä minä tässä vaan ihmettelin, että jos minä saan nuolla jos minua huvittaa, niin se on ihan ok, mutta palstanaisia pitää ylemmältä taholta ohjeistaa, että ei saa nuolla muuten kuin ehdollisesti. Naiset kaipaavat enemmän tällaista holhousta ja käskytystä, vai?

Vierailija
18/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää unohtako lahnoja. Eipä siinä paljoa esileikit kiinnosta, kun nainen on selällään  kuin kuollut.

Vierailija
19/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin. Ei se muuttunut paremmaksi, vaikka lupaili. Vaan pahemmaksi kuten koko suhde muutenkin. Onneksi pääsin eroon niinkin nopeasti. 

Mies, joka toimii noin, on muutenkin tunnevammainen ja se tulee ennen pitkää esille muissakin suhteen osa-alueissa. Sitä vaan kuvittelee tai mies jopa itsekin uskottelee olevansa kokematon tai estynyt tai mitä lie. Ei ole vaan tunnekylmä panija. Ehkä narsisti tai asosiaalinen tai psykopaatti tai mikä lie epäterve yksilö. 

Vierailija
20/38 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää unohtako lahnoja. Eipä siinä paljoa esileikit kiinnosta, kun nainen on selällään  kuin kuollut.

Minusta tuli tuollainen suhteessa esineellistävän panijan kanssa. Jähmettyminen on yksi traumareaktioista. Lievemmässä muodossa nainen vaan yrittää sietää tilanteen ja odottaa sen ohimenoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä