Mitä olet tehnyt tänään säästääksesi vettä
Kommentit (23)
Täytin vesikiintiöni juoden kauppakeskuksen yleisessä vessassa.
Pesin hiukseni nopeasti. Syöpäkaljuna tilanne oli aikoinaan helpompi.
Miksi ihmeessä säästäisin vettä!?!? Järvihän on täynnä sitä.
En ole pessyt hiuksiani viikkoon ja en ole käynyt suihkussa 3 päivään. Olen tehnyt ruuat uunissa ja juonut mehua.
Pidätin kusta ja kohta kusen naapurin ikkunan alle
en käynyt tänäänkään suihkussa, nyt olen ollut lähes 2 viikkoa peseytymättä.
Kävin ulkona kusella ja paskalla nii ei tartte vetää vessaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin ulkona kusella ja paskalla nii ei tartte vetää vessaa.
Sama täällä, kävin vettä tuhlailevan naapurin paljussa paskalla klo. 04.38 tänä aamuna.
Kattilaan vettä laskiessa tuli ajatus mieleen "TSOT TSOT eipäs oteta vettä enempää kuin tarvitsee!". Pikasuihkut ja suihkuvälien harvennus. Suomessa ei saa käyttää enää vettä? Eikä sähköä? Eikä muutakaan, ettei vain kulu.
Pessyt 3 koneellista pyykkiä, käynyt 2 kertaa suihkussa 2x 30min. Lorotellut vettä.
70-luvun energiakriisissä oli kampanja veden säästämiseksi, koska sen lämmittäminen vie paljon energiaa. Kampanja lopetettiin pikaisesti, kun putkiin alkoi tulla saostumaa ja ruostetta.
Millainen ympäristöteko on putkien pilaaminen?
Pesin pyykit pesutuvassa.
Kävin 3 min suihkussa.
Sammutin veden hampaiden harjauksen ajaksi.
Käytin eko-ohjelmaa astianpesukoneessa.
Käyn hakemassa järvestä vettä viiden kilometrin päästä ja sillä kantovedellä vedän aina vessan.
Ei ole ollut tarvetta säästää, on oma kaivo ja tarpeeksi suuri vesivaraaja.
Vierailija kirjoitti:
Pesin pyykit pesutuvassa.
Kävin 3 min suihkussa.
Sammutin veden hampaiden harjauksen ajaksi.
Käytin eko-ohjelmaa astianpesukoneessa.
Et sinä ole puhtaaksi tullut. 3 minuutin suihkussa kyllä kastelee itsensä, mutta pesu jää puolitiehen. Eikö ennemmin kannattaisi käydä joka toinen tai kolmas päivä pikkuisen pidemmässä suihkussa, niin puhdistuisi edes kerrankin kunnolla?
Mulla ei ole säästöpyttyä ja joka vedolla menee varmaan 15 litraa likasäiliöön. Asun yksin, kuset jätän vetämättä, mutta paskat vedän joka kerta
En yhtään mitään