Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (40364)

Vierailija
40361/40364 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Pian roolissa se kaikkein epäuskottavin kohtaus just tuo hautausmaa episodi. Noh, mennyttä se on ja uudet itkun aiheet.

Epäuskottavaa oli, ettei hauta tulvinut Pian kyyneleistä. 

Vierailija
40362/40364 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curro on ihan hyvä näyttelijä. Kasvoilla vaihtelee kateus ja toivo, kun katselee Bertrania (tyyliin: vaikuttaa lupaavalta tyypiltä kapteenin tilalle, mutta haluaisin itse mennä Angelan kanssa naimisiin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40363/40364 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Curro on ihan hyvä näyttelijä. Kasvoilla vaihtelee kateus ja toivo, kun katselee Bertrania (tyyliin: vaikuttaa lupaavalta tyypiltä kapteenin tilalle, mutta haluaisin itse mennä Angelan kanssa naimisiin)

Kyllä osaa ilmentää, vaikka vielä niin nuori. 

Hieman se riipaisee Angelan menetys. Hyväksyy ennen pitkää, kun pahimmasta on päästy. En tiedä tarinaa eteenpäin, nutta oletus näin. 

Leocadialla tämä tilanne sopii oikein hyvin, pääsee Lorenzosta ja lehtolapsesta, toivoa sopii, että rakkaus voittaa 😍 

Vierailija
40364/40364 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän pudonnut kärrystä. Missä se Catalina on ja tuleeko takaisin?

Catalinan olinpaikkaa ei sarjassa tiedetä eikä hän valitettavasti ole enää palaamassa. Oikeasti Catalinan näyttelijä oleilee tällä hetkellä Pariisissa. 

Missähän ne muut sarjan jättäneet ovat, Cataliina kuulemma Pariisissa  : ))))

Kyllä tämän palstan Sherlock Holmesit ne jäljittää. Odotellaan 😁

No Cruz on mielisairaalassa tai vankilassa. Voi henkisesti huonosti, mutta pystypäin ojentelee alempiaan. Pelayo on rikastunut asekaupoilla ja asuu barsselooonan ulkopuolella. 7 ei oo paljastanut tarkempaa osoitetta. 

Romulosta tietoa vähän, kasvattaa porkkanoita Emilian kanssa. Ovat hankkineet muutaman oliivipuun. Tähän hätään ei enempää. 

Vierailija
40365/40364 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo tilan hoito on kovaa työtä. Sitä hoitaa milloin kukakin ja tuntuu vievän ihan kamalan paljon aikaa. Mut päätösten tekijöitä voi vaihdella miten sattuu. Paitsi siinä yhdessä vaiheessa, kun vaadittiin Catalinan suostumus ihan kaikkeen, edes itse markiisi ei pystynyt kumoomaan Catan päätöksiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän