Kiihotun vain miehen hyväilystä
Mahtaako tällainen olla kovinkin yleistä naisella, että kiihotun miehen hyväilystä, mutta en oikeastaan kovin paljon siitä, että minua hyväillään. Siis pidän siitä, että mies on aivan passiivinen, se on isoin turn on.
Harrastan tietty muunkinlaista seksiä, mutta ei haittaisi, vaikka seksi olisi pelkästään sellaista, että mies makaisi paikoillaan ja minä "käsittelisin" häntä eri tavoin.
Joskus kun mainitsin täällä asiasta, niin minut tuomittiin trolliksi. Mutta ei, en ole mies, minä vain olen tällainen.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Olen samanlainen. Mutta enemmän kuin hyväily itsessään niin minun isoin turn on nimenomaan on nähdä toisen ihmisen nautintoa ja kuulla reaktioita ja tähän liittyy vahvasti se että pääsen olemaan se aktiivinen, se joka koskettaa ja tekee asioita. Eli kyllä näinkin päin löytyy.
Onko sinulla myös vahva voyeristinen piirre kuten minulla? Eli pidät siitä, kun saat katsella miehen tyydyttävän itseään?
Minulla on aika tarkat kriteerit kaikkeen mikä seksissä on kiihottavaa ja mikä taas ei ole. Eli kyseessä on fetissi, tarkkaan rajattu asia, jolloin muilla tavoin kiihottuminen ei oikein onnistu. Entä sinä, kiihotutko myös siitä asetelmasta, että olet itse toiminnan kohteena? Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen samanlainen. Mutta enemmän kuin hyväily itsessään niin minun isoin turn on nimenomaan on nähdä toisen ihmisen nautintoa ja kuulla reaktioita ja tähän liittyy vahvasti se että pääsen olemaan se aktiivinen, se joka koskettaa ja tekee asioita. Eli kyllä näinkin päin löytyy.
Käykö sekä mies että nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla myös vahva voyeristinen piirre kuten minulla? Eli pidät siitä, kun saat katsella miehen tyydyttävän itseään?
Minulla on aika tarkat kriteerit kaikkeen mikä seksissä on kiihottavaa ja mikä taas ei ole. Eli kyseessä on fetissi, tarkkaan rajattu asia, jolloin muilla tavoin kiihottuminen ei oikein onnistu. Entä sinä, kiihotutko myös siitä asetelmasta, että olet itse toiminnan kohteena? Ap
Kyllä ilmeisesti on, itseasiassa tuo on varsinkin aikuisviihteessä asia josta kiihotun paljon tuo miesten masturbointi ja tietty livenäkin on kiva jos kumppani pitää showta.
Kyllä minä siinä mielessä kiihotun jos kosketellaan paikkoja kun ne ovat herkillä ja kiihottuneena valmiiksi, luonnollisesti se tuntuu hyvältä ja lisää kiimaa. Mutta mentaalitasolla tykkään olla enemmän se joka tekee asioita ja se johtaa täyteen kiihottumiseen. En usko että nauttisin seksistä jos en saisi kosketella ja hyväillä toista osapuolta ollenkaan vaan olisin enemmän vain kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ilmeisesti on, itseasiassa tuo on varsinkin aikuisviihteessä asia josta kiihotun paljon tuo miesten masturbointi ja tietty livenäkin on kiva jos kumppani pitää showta.
Kyllä minä siinä mielessä kiihotun jos kosketellaan paikkoja kun ne ovat herkillä ja kiihottuneena valmiiksi, luonnollisesti se tuntuu hyvältä ja lisää kiimaa. Mutta mentaalitasolla tykkään olla enemmän se joka tekee asioita ja se johtaa täyteen kiihottumiseen. En usko että nauttisin seksistä jos en saisi kosketella ja hyväillä toista osapuolta ollenkaan vaan olisin enemmän vain kohde.
Sinulla kyllä on ihan samanlaiset mieltymykset kuin minulla.
Mutta enempää vastauksia ei ole tullut, joten lienemme melko harvinaisia tapauksia. Suurin osa naisista pitää esimerkiksi siitä, että häntä nuollaan, minä taas en siitä kiihotu, mutta jos kumppani haluaa, niin se on ihan okei ja suostun siihen. Tämän kertominen täällä joskus aiemmin sai aikaan, että minua epäiltiin trolliksi. On ilmeisesti vaikea uskoa, että on olemassa täysin erilaisia mieltymyksiä kuin itsellä on. Päinvastaisia, kun hyvin moni nainen tuntuu haaveilevan siitä, että hänet "otetaan", kevyesti alistetaan tms. Minä tahdon itse olla se "ottaja". Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä siinä mielessä kiihotun jos kosketellaan paikkoja kun ne ovat herkillä ja kiihottuneena valmiiksi, luonnollisesti se tuntuu hyvältä ja lisää kiimaa. Mutta mentaalitasolla tykkään olla enemmän se joka tekee asioita ja se johtaa täyteen kiihottumiseen. En usko että nauttisin seksistä jos en saisi kosketella ja hyväillä toista osapuolta ollenkaan vaan olisin enemmän vain kohde.Sinulla kyllä on ihan samanlaiset mieltymykset kuin minulla.
Mutta enempää vastauksia ei ole tullut, joten lienemme melko harvinaisia tapauksia. Suurin osa naisista pitää esimerkiksi siitä, että häntä nuollaan, minä taas en siitä kiihotu, mutta jos kumppani haluaa, niin se on ihan okei ja suostun siihen. Tämän kertominen täällä joskus aiemmin sai aikaan, että minua epäiltiin trolliksi. On ilmeisesti vaikea uskoa, että on olemassa täysin erilaisia mieltymyksiä kuin itsellä on. Päinvastaisia, kun hyvin moni nainen tuntuu haaveilevan siitä, että hänet "otetaan", kevyesti alistetaan tms. Minä tahdon itse olla se "ottaja". Ap
Joo komppaan taas kerran. Ainakin on kaksi samantyylistä olemassa siis. Samalta kuulostaa tuo nuoleminen myös :D siinä kiihottaa enemmän se jos se toinen oikeasti haluaa antaa sitä ja himoitsee sitä. Mutta fyysisenä tuntemuksena itsekään en varsinaisesti saa siitä suuria säväyksiä. Mielummin vaikka sormet tai jokin muu paine enemmän sinne niin tuntuu paremmalta kuin kieli.
Voihan se olla että vastaavia on enemmän mutta ehkä naisten oletetaan olevan enemmän alistuvia niin se on yleisesti hyväksytty normi ja muut on sitten vaietumpaa.
Voisin nähdä että tämä myös yhdistyy enemmän dom kuin sub luonteeseen. Luulisi sellaisia naisia kuitenkin löytyvän aika paljonkin jotka tykkäävät ottaa ohjia ja dominoida. Vaikka vähemmistöä olisivatkin
Kaltaisesi nainen on unelma sängyssä!
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisesi nainen on unelma sängyssä!
Kiva kuulla mielipiteesi. Kaikki miehet eivät tykkää tulla otetuiksi, vaan nauttivat ottajan roolista itse. Sellaisen miehen kanssa en sopisi yhteen lainkaan. Ap