Kävelymatka töihin
Te, jotka kävelette työmatkat, kuinka pitkä matka on tai mikä sen kesto on? Asunto hankinnassa ja mietin, mikä olisi sellainen matka, minkä jaksaisi joka aamu kävellä säässä kuin säässä.
Kommentit (8)
Kaksi kilometriä on kipuraja, jos joka päivä mennen tullen pitäisi kävellä.
Oletko liikunnallinen, haluatko kuntohyötyä työmatkoista?
Kävellen menee 25 min, pyörällä kymmenen. Kesäisin, jos lähden moottoripyörällä, ei tunti riitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä, mutten kuitenkaan voi pukeutua töihin ulkoiluvaatteisiin ja lenkkareihin, joihin pukeudun sitten kun lähden vapaalla kävelylenkille. Ap
Itsellä 1,5km metrolle ja se on käveltävä säässä kuin säässä. Kesällä ja kivalla kelillä ihan ok matka mutta talvella kun pitää liukastella jäisellä kadulla tai tarpoa 30cm hangessa, niin ottaa päähän ja rankasti.
Eli sanoisin noin 1,5km jos hyvin hoidetut tiet.
Mä kävelen kesät talvet. Työmatka tien yli, pituus noin 100 m, kesto 3 min jos pitää hetken odottaa tien ylitystä.
Tätä ei varmaan haettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä, mutten kuitenkaan voi pukeutua töihin ulkoiluvaatteisiin ja lenkkareihin, joihin pukeudun sitten kun lähden vapaalla kävelylenkille. Ap
No siis pitääkö matkaa suunnitella korkokenkien mukaan vai onko mahdollista pitää työkenkiä töissä? Miten loskakelillä tai vesisateessa? Kumpparit vai täh? Tai kuiten vedenkestävät lenkkarit?
alle 2km riippuu myös hirveästi maastosta.