Miesystävän jatkuvat tyhjät lupaukset
Olen jo alkanut oppimaan, että ohitan miesystäväni puheet tyhjänpäiväisenä höpöttämisenä, koska ei tarkoita puheillaan mitään.
Esimerkkinä se kun mainitsen, että olen ostamassa asiaa x. Hän sanoo, että hällä on sellainen. Ei tarvitse sitä, joten voi antaa sen mulle. No sit odotan monta päivää ja mitään ei tapahdu ja joudun kuitenkin ostamaan sen, eikä mies edes tavaran nähtyään muista että on mulle sellaisen luvannut.
Tai esim. autossani ilmenee pikku vika ja olen jo varaamassa aikaa huoltoon, niin hän lupaa korjata kun kerran osaa. Mutta lupaus on unohtunut jo minuutin päästä. Kaikki puheet johonkin matkoille tai tapahtumiin menosta on pelkkää puhetta. Noh, en enää suunittele mitään hänen kanssaan. Mut mikä saa ihmisen höpisemään tyhjää ihan jatkuvasti?
No sit vielä se pahin, kun pitkin päivää vihjailee, että mitä kaikkea haluaa illalla vällyjen välissä ja sit illalla muina miehinä lukeekin kirjaa, sammuttaa valot ja alkaa nukkumaan
Kommentit (8)
Ootko mun exän kaa?
Älä jahkaile, tee siitä pian exä.
Inhoan syvästi ihmisiä, jotka lämpimikseen lupailevat ja puhuvat läpiä päähänsä. Suljen sellaiset ulos elämästäni mahdollisimman tehokkaasti. Kuvottavia.
Teot puhuu enemmän kuin sanat. Opi se nyt ja siirry elämässä tämä oppi mukanasi eteenpäin.
Minulla oli miesystävä joka usein puhui, että voitaisiin käydä kylpylässä kun hän saa liittonsa kautta niitä tarjouksia ihan koko ajan. Minä ostin uudet uikkaritkin, mutta eipä menty mihinkään. Myös ruokaa hänen oli tarkoitus tehdä minulle, mutta näinkään arkinen asia ei onnistunut. Niitä tekosyitä riitti.
Miksi olet sen miehen kanssa? Oletko miettinyt että olet sen kanssa 60 vuotiaana vielä? Vai pitäisikö sinun erota heti ja etsiä joku luotettava kiltti mies?
Kuulostaa myös mun exältä. Ei tarvitse ihmetellä, miksi tuli ex..
Kannattaa miettiä että se voi olla ihan sairaus, tyyliin mytomania. Sulle saatetaan valehdella ihan kaikessa koko ajan.
Ja yhdessä olette koska??