Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tää uusin koronamuunnos on teillä oireillu?

Vierailija
23.08.2023 |

Itellä päivätolkulla kestävä kurkkukipu. Muita oireita ei juuri ole. No, ehkä pää vähän sekasin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, rokotevastanen en kyllä ole. 3 piikkiä olen ottanut ja neljännenkin otan syksyllä, koska käytän sytostaattia sisältävää lääkitystä, joka siis alentaa vastustuskykyäni suhteellisen paljon.

Ap

Vierailija
2/6 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipu oli kova. Osalla nosti korkean kuumeen. Muutamana yönä tuntui kuin joku istuisi rinnan päällä. Raskas hengittää. Muutaman yön yskitti paljon. Yskä kestänyt jo kuukauden. Ripuli, outoja mahaoireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on karsea kurkkukipu. Vieläkö noita testejä myydään? Ihan sama onko Korona vai ei mutta voishan sen testata jos testit ei paria euroa enempää maksa.

Vierailija
4/6 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko koronamuunnos vaiko mikä iskenyt, mutta palelee ja hiottaa vuoron perään aivan älyttömästi ja pää on ihan tööt eikä ajatus kulje. Nenä on tukossa ja kohta se vuotaa ja kurkku on ihan kuin turvoksissa, ei niinkään kipeä ainakaan vielä. Välillä yskittää eikä se meinaa rauhoittua millään.

Kaiken kaikkiaan olo on lisäksi just sellainen tosi ärsyttävä olisko vai eikö olis?- kipeä että toisaalta olo on hutera ja voimaton, mutta sitten ei oikein jaksaisi vaan maatakaan. Kuumetta ei ole vaan oli alilämpöä kun mittasin.

Vierailija
5/6 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on karsea kurkkukipu. Vieläkö noita testejä myydään? Ihan sama onko Korona vai ei mutta voishan sen testata jos testit ei paria euroa enempää maksa.

Ilman muuta testejä myydään. Niitä saa lähes mistä vaan kaupasta ja tietenkin apteekeista. Tosin jos olet itse kipeänä, niin pyydä, että joku tuo sinulle sellaisen tai käytä ainakin maskia ostoksilla, kunnes olet varma, että tulos on negatiivinen. Sinulle se voi olla ihan sama, onko se korona vai ei, mutta saatat sairastuttaa reissulla jonkun, joka sairastuu paljon pahemmin oirein.

t. Joku, joka heinäkuussa sairastui koronaa vaikein oirein sukulaisen tultua pikku yskässä ja pikku kuumeessa tapaamiseen (viitsimättä testata itseään tai ilmoittaa olevansa sairas)

Vierailija
6/6 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää ja silmät särkivät pari päivää, muuten oireeton, ei mitään nuhaa, kuumetta tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän