Mikä on pääväri sisustuksessasi? entä minkä tyyppinen kotisi on?
Retro, ajaton, pelkistetty, moderni? Mistä huonekalustasi et mistään hinnasta luopuisi ja miksi?
Kommentit (13)
En tykkää kotona silmille hyppivistä väreistä ja yksityiskohdista.
Pelkistettyä, rokokoo, moderni... Tjaaa...
paikoitellen runsas, pidän pienistä yksityiskohdista, tauluista valokuvista jne. en luopuisi isoisoäitini vanhasta lipastosta ikinä. enkä omasta kapio arkustani :)
Sellainen hiukan modernin " arvokas" .
moderni, mutta maalashenkinen:)
Paljon tummaa puuta, tummanruskeaa, luonnonvalkoista ja kahvinväriä
" Englantilaistyyli" , romanttinen mutta silti aika pelkistetty ja rauhallinen. Pidän koristeellisista listoituksista(valkoiset listat meillä), manttelitakka löytyy....
Väriä riittää:
-olohuone ja makuuhuone: punaista ja kultaa
-eteinen: vihreä
-tuulikaappi: oranssi
-keittiö: keltainen
kylppäri: riemunkirjava
Minä en siedä " ihanaa" pohjoismaista pelkistettyä värittömyyttä ja varsinkin harmaa saa mimut voimaan pahoin.
Olohuoneessa nyt tummanruskeaa, joulunpunaista ja beigeä. Keväällä vaihtuu punainen turkoosiin.
Keittiössä vihreää, luonnonvalkoista ja beigeä.
Makuuhuoneessa Tummanruskeaa, pinkkiä ja luonnonvalkoista.
Lastenhuoneessa kirkkaitavärejä, yhdistettynä tummansiniseen. sellaisia kun lapset toivoivat.
mustaa, valkoista, aniliininpunaista, tummaa puuta, tummaa harmaata, hopeeta
Seinät on valkoiset enimmäkseen ja lattiat vaaleaa laminaattia, mutta huonekalut, matot ja lamput.:( Periaatteessa antiikki jees, mutta liika on liikaa, kun asuu mummukämpässä ja haluaisi vähän modernimman ilmeen. Mun äidin mielestä täällä on todella hienoa ja se kertoo paljon.
Ongelmana on, että uuden talon rakentaminen on vienyt kaikki irtorahat ja sitten taas noi huonekalut ja matot on olleet todella kalliita muutama vuosi sitten. Mies on ostanut ne entisen tyttöystävän mieltymysten mukaan ja rakastaa niitä, koska ne on hänen mielestä arvokkaita ja tyylikkäitä. Olen valmis pitämään antiikkia kyllä näkyvillä, mutta esim. sohvaksi haluaisin jonkun matalan, kankaisen ja hyvän löhömallisen. Olen ajatellut alkaa pikkuhiljaa ujuttamaan asioita toiseen suuntaan. Ensin ajattelin ostaa " vaihtomatoiksi" vähän kevyemmät ja yksiväriset. Sitten noi vanhat jääkin varaston pohjalle... ja nehän voisi " lainata" vaikka äidille.
TALONPOIKAIS ANTIIKKIA ,TUMMAA PUUTA ,VAALEA LEIVINUUNI JA KELTAISET SEINÄT, TUMMAT LATTIAT JA PARRUT KATOSSA, KEITTIÖN KAAPIT VAALEAA TAMMEA RUNGOT TUMMAT...
Tyyli pelkistetty (moderni). Silti en luopuisi vanhasta keinutuolista.