Miten voisin nauttia puhtaasta kodista suursiivouksen jälkeen mahdollisimman paljon viikonloppuna?
Suursiivosin asuntoni. Puhdistin kaiken lämpöpattereiden taustoja, uunivälikköä ja keittiön laatikostoja sekä ovia myöten. Puhdistin jopa uunin nupit yksitellen sekä ovenkahvat kiiltäviksi. Ensimmäiset päivät suursiivotussa kodissa olivat nautinnollisia, mutta nyt alan jo tottua tähän enkä enää saa yhtä paljon nautintoa. Miten voisin viettää viikonloppua niin että saisin kaiken irti tästä ylellisestä puhtaudesta?
Nautitteko te muut puhtaudesta?
Kommentit (7)
Osta kaunis kimppu kukkia siivottuun kotiin. Kohottaa heti tunnelmaa 😊
Vierailija kirjoitti:
Nautin sen yhden päivän kun on siistiä.
En tiedä miten voisin opetella elämään siten, että olisi koko ajan siistiä.
En vaan osaa.
Tiedän sellaisia ihmisiä, ketkä kulkevat koko ajan jonkun rätin kanssa sipostelemassa kotiaan. Minua ärsyttää sellaiset "minä tässä leikin kotia" ihmiset. Heidän pitää koko ajan sipostella ja hoonata kaikki mahdolliset pölyhiukkaset. Ovat vaan niin ankeita ja ahtaita ihmisiä. Ei huvita sellaisten luona olla kylässä, kun tulee syyllinen olo, uskaltaako täällä hengittääkään, mitä jos minun perseestäni jää sohvaan jälki, oho tippuiko minulta hius tänne kliiniseen helvettiin, mitähän sipostelija siitä on mieltä.
Se on kyllä jo aika paha jos jää perseestä jälki kyläpaikan sohvaan. Ei tarvitse olla sipostelija että siitä ahdistuu.
Kukkia pöytään ja oikein kaunis kattaus kun teet lempiruokaasi viikonloppuna.
Väännä kakat lattialle ja kieri siinä. Sotke menkkaverellä seinät ja voimaannu.
Nautin sen yhden päivän kun on siistiä.
En tiedä miten voisin opetella elämään siten, että olisi koko ajan siistiä.
En vaan osaa.
Tiedän sellaisia ihmisiä, ketkä kulkevat koko ajan jonkun rätin kanssa sipostelemassa kotiaan. Minua ärsyttää sellaiset "minä tässä leikin kotia" ihmiset. Heidän pitää koko ajan sipostella ja hoonata kaikki mahdolliset pölyhiukkaset. Ovat vaan niin ankeita ja ahtaita ihmisiä. Ei huvita sellaisten luona olla kylässä, kun tulee syyllinen olo, uskaltaako täällä hengittääkään, mitä jos minun perseestäni jää sohvaan jälki, oho tippuiko minulta hius tänne kliiniseen helvettiin, mitähän sipostelija siitä on mieltä.