Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksin mielestäni hyvän kysymyksen, jos siihen saisi myös hyviä vastauksia

Vierailija
23.08.2023 |

Ensinnäkin olen 38 v nainen, en kaunis, ennemmin ruma tai tavallinen, en pulska, mutten tikkulaihakaan.
Haluaisin lenkkeillä ilman huomiota, niin että kukaan ei kiinnittäisi huomiota itseeni.
Ja koska olen aina pitänyt itseäni rumana, on mun pitänyt meikata että olisin kuten muutkin ihmiset.
Tänä aamuna lenkkeilin kuitenkin ilman meikkiä, ajattelin, että nopea pikku lenkki.
No kävelin sittenkin pidemmästi.

Kaksi kertaa sitten erehdyin katsomaan kahta autoa, jotka tulivat vastaan, yleensä tuijotan eteeni, maahan, katselen maisemia sinne suuntasn missä ei liiku autot...

Ja niissä kummassakin autossa oli kuskin naama tuijottamassa minua! Olivat miehiä, jos sillä on merkitystä.

Mietin siinä siis, että mitä nämä ihmiset katsovat, koska sitä he eivät ainakaan katso, että "vau mikä bimatsu", koska en ole sellainen, ja kun ilman meikkiä olin, niin onko muuta vaihtoehtoa, kuin että miettivät "vau miten ruma akka"?

Jos siis haluan ulkoilla ilman huomiota, on mun meikattava, että sulautuisin maisemaan niin, että kukaan ei näe mua. Ikävää.

Siinä tiellä ei liikkunut muita kuin minä, elleivät he sitten nähneet siinä takanani metikössä jotain tosi kiinnostavaa, että naamataulut oli siksi kohdistunut juuri minun suuntaan.

Katsotko sinä rumia ihmisiä, ja mietit hänestä jotain ilkeää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan ne katsoo, että kas, lenkkeilijä. Jos sinä tuijotit, niin he katsoo, onko tuossa joku tuttu. Autosta ei näe onko jollain meikkiä naamassa vai ei ellei meikkausta ole tehty todella räikeillä väreillä.

Vierailija
2/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on töllöttäjiä. Siinä vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy vihervassun lemmikiksi, eli sitä kaapua päälle vaan...

Vierailija
4/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson aina lenkkeilijöitä (niin naisia kuin miehiäkin) hieman kadehtien. Mietin vaan, että ovatpa reippaita ja itse olen tällainen plösö kun kuljen autolla lyhyetkin matkat. En siis katso heidän ulkonäköään vaan sitä mitä he tekevät.

Vierailija
5/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata itsetunto, hyvä nainen. Eikö ole hirveän vaikea elää miettien koko ajan, että kuka tuijottaa, miten ja miksi? Minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos tuijottavat, niin sen kuin. Jatkan matkaani.

N54

Vierailija
6/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtivat aijotko vammaisesti kaatua ja hortoilla auton alle.

Vierailija
7/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan ne katsoo, että kas, lenkkeilijä. Jos sinä tuijotit, niin he katsoo, onko tuossa joku tuttu. Autosta ei näe onko jollain meikkiä naamassa vai ei ellei meikkausta ole tehty todella räikeillä väreillä.

Satuin katsahtamaan juuri kun oli kohdalla, kuskilla oli pitkä tuijotus. Voihan olla että joku tosiaan luuli näkevänsä tutun. Hyvä vastaus.

Vierailija
8/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohtivat aijotko vammaisesti kaatua ja hortoilla auton alle.

Lol

Vierailija
9/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on vain niin tolloja tuijottajia, joten antaisin asian olla.

Jatka lenkkeilyä.

Vierailija
10/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata itsetunto, hyvä nainen. Eikö ole hirveän vaikea elää miettien koko ajan, että kuka tuijottaa, miten ja miksi? Minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos tuijottavat, niin sen kuin. Jatkan matkaani.

N54

No senpä takia en niitä ohimeneviä ihmisiä katselekkaan. Mutta koska erehdyin näkemään, niin kyllä mietin.

Ja ihmiset jotka ovat normaaleja, kauniita, niin helppo sanoa että älä välitä.

Kerran kävelin töistä kotiin, silloinkin olin ilman meikkiä, niin eikös joku vanhempi äijä istunut penkillä ja tokaissut ohikulkiessani, että "huh onneks et ole mun vaimo", tuohon tyyliin, en muista sanatarkasti. Yritin tietysti olla kuulematta.

Tiedätkö miltä tuntuu, kun tuntemattomat kommentoivat, etkä saa rauhassa omana itsenäsi olla? Sinä tietysti hyvänä itsetuntoisena olisit jo mennyt ja potkaissut kyseistä ukkoa polveen ja käskenyt pitää suun kiinni?

Näin ne kauniit ja rohkeat toimii. Rumat ja pelkurit luikkivat häpeillen kotio. ap

Vierailija
11/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katson aina lenkkeilijöitä (niin naisia kuin miehiäkin) hieman kadehtien. Mietin vaan, että ovatpa reippaita ja itse olen tällainen plösö kun kuljen autolla lyhyetkin matkat. En siis katso heidän ulkonäköään vaan sitä mitä he tekevät.

Hyvä vastaus!

Vierailija
12/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on töllöttäjiä. Siinä vastaus.

Näköjään, opettelisivat kulkemaan vaikka silmät kiinni.

Vierailija
13/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranoidi aloitus.

Vierailija
14/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa Paranoid!

Vierailija
15/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä, 38 v ruma läski akka, ajan autolla muuten hiljaisella tiellä, ja vastaan tulee joku, jolla ei ole ympärillään autoa suojamuurina, katson yleensä tätä kulkijaa varmistaakseni, ettei hänen kulkulinjansa ala hortoilla oman autoni alle. 15 sekuntia ohituksen jälkeen olen jo unohtanut kulkijan sukupuolen, iän ja mahdollisesti olemassaolon.

Ajatteleekohan joku lenkkeilevä nuorimies kauhuissaan, että mitä tuokin vanha akka kyylää ja kuolaa, kun yritän parhaani mukaan pitää silmällä ettei hän suunnittele hyppäävänsä autoni alle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme