Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan opiskellut AMK:ssa tietojenkäsittelyn tradenomiksi?

Vierailija
22.08.2023 |

Kertokaa millaista opiskelu on? Onko sosiaalisesti rajoittuneella mitään mahdollisuutta pärjätä? Miten rankka opiskelutahti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelin kokonaan verkossa vuosina 2020-2022. Monimuotopuolella ei ole mitään ongelmaa, koska melkein kaikilla on työ ja perhe eikä kukaan ehdi säätää mitään ylimääräistä.

Aika leppoisaa oli, ei mitenkään vaikeaa. Sain kylläkin työkokemuksella ja aikaisemmilla opinnoilla kuitattua jonkin verran hyväksilukuina.

Vierailija
2/5 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu ammattikorkeakoulusta ja toteutustavasta. Itse opiskelin aikanaan iltaopintoina aikuisryhmässä, ja meillä oli aika paljon enemmän itsenäistä kirjallista työtä kuin päiväopiskelijoilla (korvattiin lähiopetustuntien määrää tällä). Näistähän on kaikenlaisia toteutuksia täysin luokkahuoneopetuksesta täysin etänä tapahtuvaan opetukseen ja mitä tahansa monimuotoa siltä väliltä.

Ja oliko rankkaa: joo oli, kolme vuotta (mulla oli hyväksilukuja sen verran, että pystyin nopeuttamaan valmistumista) täyspäivätyön ja perhe-elämän ohessa. Toisessa elämäntilanteessa ei olisi ollut rankkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse päiväopiskelusta siis. ap

Vierailija
4/5 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia Haaga-Heliasta, aloitin päiväopinnoissa, joissa oli käytännössä läsnäolopakko ja omat tiimit eli jatkuvasti tehtiin ryhmätöitä. Siirryin toisena vuotena monimuotoon koska itselle tuo päiväopiskelu oli liian rankkaa. Loppuaika meni ihan ok, edelleen oli kyllä ryhmätöitä mutta myös itsenäisesti suoritettavia verkkokursseja.

Eli en suosittele päiväopintoja, jos ei ole super sosiaalinen persoona tai halua tulla sellaiseksi. Itse olisin hakenut kokonaan verkkototeutukseen jonnekin muualle jos sellaisia olisi silloin ollut.

Vierailija
5/5 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu on ja se on ruokakaupan kassalla töissä, ei saanut muuta työtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi