Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteistyö yhteistyöhaluttoman kanssa

Vierailija
22.08.2023 |

Aivan kamalaa hommaa. Pomot sopi keskenään, että me tuotetaan yritykselle X palvelu ja tämän yrityksen ihmiset olisivat mitä ilmeisimmin halunneet toisen kumppanin sitä toteuttamaan. Mä olen projektin vetovastuussa ja yhteistyö on kyllä aivan hirveää. Tietoja kerrotaan ripotellen, viesteihin ei vastata tai jos niihin vastataan, niin ei kerrota sitä mitä on kysytty. Kaikki mitä tehdään on aina heidän mielestään väärin. Oma esihenkilö vaatii selvitystä siitä miksei projekti etene ja ei ymmärrä lainkaan sitä, että toinen osapuoli jotenkin olisi mukamas hankala. Deadline on syyskuun lopussa ja eilen yksi projektiryhmästä heitti jo hanskat tiskiin lähtien kilpailijalle töihin. Projekti uhkaa kaatua ja se kaatuu täysin mun niskaan. Aivan jäätävä stressi tästä tilanteesta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy onko sillä kilpailijalla tarvetta toisellekin työntekijälle? Tai saikulle jostain syystä. Kaatukoot esihenilösi niskaan vetovastuu, ehkä hänkin huomaa pian olevansa saikun tarpeessa.

Vierailija
2/3 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla näyttöä, jolla voisit niin oman esimiehesi kuin  sen toisen  firman pomon kanssa käydä nämä ongelmat läpi palaverissa? Sinä suoritat, toteutat, mutta sopimuksesta vastaavat pomot. Heidän hommansa on miettiä uudelleen, miten yhteistyö saadaan sujuvaksi ja projektiin vauhtia. Mitä aikaisemmin kerrot ongelmista sen parempi. VOihan olla, ettei siellä toisessa firmassa ole riittävästi infottu sinun roolistasi tai valittu joku, joka toimii heiltä käsin sinulle yhteyshenkilönä ja vastaa kysymyksiisi nopeasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet siellä vain töissä! Ei sinulla ole siitä  yhtään enempää vastuuta kuin se, mistä saat palkkaa.

Kerro esihenkilöillesi, myös niille ylemmillesi LYHYESTI mutta erittäin selväsanaisesti, mistä homma kiikastaa. Ei sinun tarvitse selittää, että toinen osapuoli "mukamas" hankala vaan selkeästi 1. mitä tapahtui, 2. milloin, 3. mitä siitä seurasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi