Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hcg-arvo 15, mitä se tarkoittaa?

19.12.2006 |

Eli kaksi viikkoa siirrosta ja noin pienet lukemat oli. En kuitenkaan saanut lupaa lopettaa Lugeja. Pitää jatkaa vielä 6 päivää, jos vuoto ei ala. Nyt särkee alavatsaa oikein kunnolla. Onko joku ollut kuitenkin raskaana, jos on noin alhaiset lukemat olleet? Kun uutta verikoetta ei oteta, pitää tehdä vain kotitesti muutaman päivän päästä. Pelottaa, jos onkin kohdun ulkoinen, kun noin kovasti vatsaa kivistelee.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minulla oli juuri viime vkolla täsmälleen sama arvo eli hcg 15 ja sanottiin, että raskaus ei ole normaali ja lääkkeet pyydettiin lopettamaan ja odottamaan, että vuoto alkaa. No eilen se vuoto sitten alkoikin. Kumma, että sinua pyydettiin kuitenkin jatkamaan lugeja. Kerro ihmeessä, miten kävi. Toivottavasti raskaus jatkuu.. En tiedä, mulle sanottiin, ettei raskaus alkanut kunnolla ja vaan oli jotain kiinnittymisen yritystä.

Vierailija
2/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minä tein testin pp16 ja kotitesti näytti vaan " viivan paikkaa" . Veritestissä kävin vasta pp17 eli päiviin nähden lukema oli hyvin alhainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisikanssa pitänyt lopettaa noi lääkkeet, mutta hoitaja oli toista mieltä. Pitkittyy kiertokin ihan turhaan. Kiitos sulle kovasti vastauksesta!

Vierailija
4/10 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua kanssa pyydettiin jatkamaan lugeja ja zumenoneja kunnes toisin ilmoitettiin (l. toisen verikokeen tulokseen saakka). Eli ajatuksena käsittääkseni oli se että jos kiinnittyminen on tapahtunut oletettua myöhemmin niin ei ainakaan lääkkeiden " puutteen" takia raskaus keskeydy. Kierto nyt ei niin hirveästi pidentynyt=pari päivää, enkä halunnut ottaa riskiä että lääkkeiden lopettamisella olisin tehnyt " hallaa" raskaudelle.

Ilmeisesti sullakin on ollut kiinnittymisyritys.

Voimia ja varmasti jatkossa palataan tänne palstalle uudella innolla, vai?

Valkeaa Joulua!

Vierailija
5/10 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään kontrolliveritestissä ja nyt arvo näytti 20 eli oli siis noussut, vaikka piti laskea vuodosta huolimatta. Kuitenki niin alhainen, ettei toivoa jatkumisesta, näin sanottiin. Uusi veritesti vuoden alusta.

Vierailija
6/10 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään ei ainakaan ole mitään hyviä kokemuksia noin alhaisista arvoista. Mulla ei ole määrätty toista verikoetta ja sen takia olen ihan pihalla. Mistä minä tiedän, mitä tässä pitää tehdä, kun ei ole kuukautisiakaan! Nyt jo myöhässä neljättä päivää. Tekisi mieli mennä julkisen puolen sairaalaan ja kysyä, että mitä tehdään, jos niitä ei tulekaan. Eikös silloin pidä tehdä kaavinta tai jotain? Aika huonosti kyllä mielestäni hoitaja ohjasi. Klinikka menee kiinni perjantaina viikoksi ja sen takia eivät uuteen verikokeeseen määränneet. Eli heitänkö nyt kirveen kaivoon ja pitäiskö vaan lopettaa lääkitys?!

Vierailija
7/10 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö tilanteesi? Kannattaa varmaan soittaa hoitajalle, eiköhän ne kuitenkin tiedä, mitä pitää tehdä. Ja jos ovat käskeneet jatkamaan lääkitystä niin ei kai toivo ole vielä täysin menetetty. Kerro miten kävi.

Vierailija
8/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se klinikka on kiinni ensi maanantaihin asti, jonka takia varmaan ne ohjeet olivat epätarkkoja. Ei varmaan oikein itsekään tiennyt, miten mun pitäisi toimia ja mihin hakeutua. No nyt on vuotoa, mutta ei kuitenkaan niin paljon kuin menkkojen aikana yleensä. Eli tuskin tässä raskaana ollaan. Kunhan vain kaikki olisi hyvin ja pääsisi uuteen yritykseen.

Vierailija
9/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lääkitystä jatkettiin varmuuden vuoksi. Viikon päästä oli uusi koe ja arvo oli noussut mutta edelleen heitti 1-2 päivällä. Lääkitystä jatkettiin ja odoteltiin ultraa. Eka ultra oli rv6+2 jolloin näkyi pelkkä pussi. Uusi ultra rv7 ja silloin siellä näkyi pieni ihmisen alku jonka sydän löi. Tosin oli edelleen pari päivää heittoa. Mutta loppu hyvin kaikkia hyvin - nyt tämä heikosti positiivinen tytteli jokeltelee tuolla latteialla ja ikää on vajaa 7kk. Toivon sydämestäni että sinulle käy samoin että kaikki menee putkeen :)

Vierailija
10/10 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sulla Pontus01 verta misään vaiheessa? Mullahan on tiputellut lääkkeitäkin ottaessa jo viikon ja nyt lääkkeiden lopetuksen jälkeen alkoi kunnon vuoto, mikä ei tosin ole lähelläkään mun normaalia megavuotoa. Pitäisköhän tässä tehdä vielä joku testi ja pääsisköhän julkiselle verikokeeseen, kun klinikka on kiinni. Asutaan pk-seudulla, niin voiskohan Naistenklinikalle mennä...? Vai potkaisevatkohan pois sieltä...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi