Wc pöntössä (alhaalla veden alla) joku musta kohta joka ei lähde harjaamalla pois??
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Lisäksi minua on jo useamman viikon vaivanneet todella löysät ulosteet - miltei ripuli. Aamulla saan käydä kakalla kahdeksankin kertaa ja pyypyy on pyyhkimisestä todella hellänä ja jo pelkkä pideellä suihkuttelukin tekee kipeää. Kohtalotovereita paikalla?
-ap-
Irtoaako ribuls voimakkaan äänen kera, prööööt?
Huutoripulia joo !
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Olen hanskan kanssa tutkinut ja tullut tulokseen, että jostain se pinta on mennyt rikki. Se karheaa pintaan imeytynyt tumma läntti ei lähde millään. Kaikki 100 ainetta kokeillut. On niin inhottavan näköinen, että kai se pönttö on uusittava.
Näillä suositelluilla myrkyillä varmasti menee pinnat rikki ja pönttö mustaksi ja vaihtoon tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta coca-cola pullo ja laita juoma pönttöön likoamaan yksi. Aamulla harjaat vessaharjalla lian pois.
Eikö Xtra cola käy?
Voit kokeilla käykö? Itse ostan tavallista cokista pikkupullon.
Suotta tuhlaat pikkupulloihin. Mikä hyvänsä cola käy ja passaa väljähtynytkin.
Minä ostin uuden vessaharjan ja veden pinnan alla oleva vuosia kestänyt lika lähti heti.
Aaah, tässäpä pilkunviilaaja.
Ymmärrän yskäsi, kysymysmerkkiä ei tule laittaa lauseisiin, jossa vain ihmetellään jotakin asiaa. Näin kuitenkin todella moni tekee.
Kysymysmerkki kuuluu vain selkeästi lauseisiin, jossa kysytään jotain.