Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 vuotta yhdessä

Vierailija
20.08.2023 |

Nainen on sanonut aina olevansa seksuaalisesti aktiivinen ja onkin. Kaikkea on melkein kokeiltu. Parinvaihto, kakkaleikit ja kimppakiva eivät kiinnosta juuri kumpaakaan. Nyt vaihdevuosien jälkeen on kuiva kausi. Ja vika on minussa. Hän ei suostu tyydyttämään minua mitenkään ja tyrkkii käsiäni pois jos yritän koskettaa. Kuitenkin sanoi suhteen alussa, että jos toinen joutuu kärvistelemään niin saa mennä vieraisiin tai hierontaan tai johonkin. Sekään ei kuulema enää käy. Mitä ihmettä tein itse väärin? Oma käytökseni ei ole vuosien mittaan muuttunut mitenkään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutukaa seksiaaliterapiaan. Hyvinvointiyhteiskunnassa se (toistaiseksi) kustannetaan verovaroin.

Kysehän on teidän elämän laadusta.

Vierailija
2/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todennäköisesti tehnyt mitään varsinaisesti väärin. Vaihdevuodet, ja niiden aiheuttamat muutokset hormonitoiminnassa saivat aikaan sen että seksi kiinnostaa naista yhtä paljon kuin kesämökin ulkohuussin tyhjennys. Suurimmalle osalle naisista käy noin. Kun ei nappaa, niin ei nappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen tähän vastaakaan, koska olet miessika ja siinä se.

Vierailija
4/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nelikymppisinä menitte yhteen ette olleet nuoria enää silloinkaan. 10 vuotta on lyhyt aika.

Vierailija
5/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin muuhun ap tarvitset akkaasi kuin panemiseen?

Vierailija
6/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso ei halua terapiaa, koska hänen mielestään siihen ei ole tarvetta. Olen silti seksuaalinen olento ja rakastan häntä paljon. Ikää itselläkin jo jonkin verran, että pelkkä käteen veto ei ole paras vaihtoehto loppuelämälle, Voiko nainen siis itse, vaikka ei niin haluaisikaan, tyydyttää minut ilman, että ei olisi pelkkä esine mielestään. Tai uskaltaako moista pyytää.

Vierailija
7/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuhun ap tarvitset akkaasi kuin panemiseen?

Jos et kutsuisi häntä akaksi. Loukkaavaa. Yritin aloittaa keskustelun seksiin liittyvistä ongelmista. En parisuhteestani muuten.

Vierailija
8/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt siis mielummin meiltä homomiehiltä ja suuhunkusijoilta kuin ammattilaisilta?

Vierailija
9/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puoliso ei halua terapiaa, koska hänen mielestään siihen ei ole tarvetta. Olen silti seksuaalinen olento ja rakastan häntä paljon. Ikää itselläkin jo jonkin verran, että pelkkä käteen veto ei ole paras vaihtoehto loppuelämälle, Voiko nainen siis itse, vaikka ei niin haluaisikaan, tyydyttää minut ilman, että ei olisi pelkkä esine mielestään. Tai uskaltaako moista pyytää.

Ei voi. Ei halua. Ei uskalla. Puoliso ei halua terapiaan koska hänen mielestään ei ole mitään ongelmaa jota pitäisi terapioida. Puoliso saa seksiä juuri sen verran kuin haluaakin. Lopeta valitus luonnollisesta asiasta ja opettele elämään ilman seksiä tai hoitamaan oma seksisi itseksesi. Aivan kuten valtaosa ikäisistäsi miehistä tekeekin.

Vierailija
10/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, Henry! Lassulkamaista red flagia saa taas modet poistella.

Vierailija
11/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap. Mihin viittaat nyt henryllä? En ymmärrä.

Vierailija
12/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap. Mihin viittaat nyt henryllä? En ymmärrä.

Onko tuo nyt sinun ongelmasi vai pitäisikö meidän hoitaa seksuaalisuuttanne? Etkö muista enää nimeäsi?

Vierailija
13/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin miehenä kysyä naisten ajatuksia tilanteesta, jos ovat itse olleet joskus samassa. Mutta turhaa näköjään.

Se mitä täällä moderoidaan ja mitä olen seurannut, niin isoista rinnoista ja vaatteista ei saa keskustella. Tässä ketjussa taas puolestaan saa ilkeillä ja modet eivät puutu. Asiallinen ketju muuttui kuraksi, kuten moni muukin. Adios ja kiitos tyhjästä.

Vierailija
14/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä palaa.

Vierailija
15/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo muu läheisyys?

Voisitko tyydyttää itseäsi jotenkin ja hän katselisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan