Luuleeko miehet oikeasti..
että se vagina on täynnä nautintapisteitä, kuten kalussa on, joka saa jokatyönnlöllä todellista nautintoa sieltä vaginasta? Mihin tämäjatkuva harhaluulo perustuu.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Jos ap löytää jatkuvasti sängystään harhaluuloisia miehiä, hänen kannattaisi ehkä selventää heille vaginansa toimintaa tarkemmin ennen toimeen tarttumista. En kuitenkaan usko, että ap:n kannattaa alkaa selventää muiden naisten värkkien toimintaa kenellekään, suotakoon jokaiselle oikeus omaansa.
Ai, asiasta ei saisi puhua yleisesti tällä seksipalstalla. On se kumma miten naisten orgasmeista ja muista ei olis suotavaa puhua.
Joillain naisilla näitä "nautintapisteitä" on ja he saavat orgasmeja yhdynnässä. Ja myös haluavat paljon seksiä.
Toisilla taas ei ole ja heillä on yleensä muutenkin pipo kireällä.
Vierailija kirjoitti:
Joillain naisilla näitä "nautintapisteitä" on ja he saavat orgasmeja yhdynnässä. Ja myös haluavat paljon seksiä.
Toisilla taas ei ole ja heillä on yleensä muutenkin pipo kireällä.
Nyt sinä siis yleistät, että jollei naimalla saa, on pipo kireällä.
Tämä on juuri sitä naisten dissausta,jos ei saa, on pihat poikki, hiekkaa, siellä tai muuten vain laamapaita päällä ja täysin tunnoton.
Aina vaan tätä samaa skeidaa.
Osalla on osalla ei. Minä suosin naisia jotka nauttivat laajalla skaalalla ja ovat näin tyytyväisempiä, eivätkä koe pakkoa negata täällä. Tämä palsta on vahvistanut käsityksiäni nautintopisteiden ja henkisen hyvinvoinnin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla taas ei ole ja heillä on yleensä muutenkin pipo kireällä.Nyt sinä siis yleistät, että jollei naimalla saa, on pipo kireällä.
Tämä on juuri sitä naisten dissausta,jos ei saa, on pihat poikki, hiekkaa, siellä tai muuten vain laamapaita päällä ja täysin tunnoton.
Tämä on ihan omiin kokemuksiin perustuva käytännön havainto.
Onneksi sinulla ei tunnu olevan pipo kireällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla taas ei ole ja heillä on yleensä muutenkin pipo kireällä.Nyt sinä siis yleistät, että jollei naimalla saa, on pipo kireällä.
Tämä on ihan omiin kokemuksiin perustuva käytännön havainto.
Onneksi sinulla ei tunnu olevan pipo kireällä.
Sinun otantasi sii validi kaikkiin naisiin.
Ja Mulla ei ole pipo kireällä ei sinnepäimkään, ja itse nautin monin tavoin seksistä mieheni kanssa, ja juu, ihan jokapäivä ja monastikkin.
En ymmärrä miksi tämä niin monelle miehelle vaikea asia puhua. Heti aletaan naista tönimään, jos asiasta puhuu.
Saako täällä vain miesten genitaaleista ja niiden toiminnoista puhua ilmansarvia ja hampaita.
(ja kohta tulee joku joka sanoo valehtelevaksi mammaksi, jolla ei oikeasti ole edes mistäkään, näin se menee.)
Vierailija kirjoitti:
Aika monet miehet tietää missä minun "nautintapisteeni on". Klitoriksen hyväily kalun päällä, kielellä ja sormilla on ykkönen, anuksen hyväily kielellä on kakkonen, vaginan sisällä hyväily kalulla kolmonen. On niitä muitakin, mutta nämä ovat parhaita. Minulla myös kurkunpään hieronta kalulla on seksuaalisesti hyvin nautinnollista.
Aika harva nainen saa oikeasti nautintoa kalun hieroessa kurkunpäätä, mutta elämäni aikana olen kahteen tällaiseen naiseen törmännyt. Sellaisen naisen kanssa "win-win" tilanne saa ihan uuden ulottuvuuden.
...että se vagina on täynnä nautintapisteitä, kuten kalussa on,
Täytyy sanoa että ap:n "tiedot" miesten peniksestä ovat ihan yhtä hataralla pohjalla kuin niistä miesten luuloistakin.
Penis täynnä nautintapisteitä? Wtf?
Penis on kokonaisvaltainen nautintoelin.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että ap:n "tiedot" miesten peniksestä ovat ihan yhtä hataralla pohjalla kuin niistä miesten luuloistakin.
Penis täynnä nautintapisteitä? Wtf?[/quot
No ainakin oman miehen penis kovasti nauttii kun liikuttelee edstakaisin pillussa, ja lopulta sylkäsee spermat sitten. Liekkö mun mies sitten erilainen...
Mutta turha täällä on naisen mitään sanoa, kyllä miehet tietää aina paremmin, varsinkin sen miltä siellä pillun sisäosissa tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin oman miehen penis kovasti nauttii kun liikuttelee edstakaisin pillussa, ja lopulta sylkäsee spermat sitten. Liekkö mun mies sitten erilainen...
Mutta turha täällä on naisen mitään sanoa, kyllä miehet tietää aina paremmin, varsinkin sen miltä siellä pillun sisäosissa tuntuu.
Jos täällä joku yleistää, se olet sinä. Sinä et ole sama asia kuin kaikki naiset. Sinä et edusta mitään naisen prototyyppiä. Jos sinulla on tunnoton pillu, ei kaikilla muilla ole. Jotkut naiset nauttivat yhdynnästä ja heillä on näitä "nautintapisteitä" pillussa.
Sinulla on kokemusta ainoastaan omasta värkistäsi. Minulla on miehenä kokemusta useammasta eri värkistä ja olen havainnut, että eri naisilla ne toimivat eri lailla. Mutta tämä on sinulle liian vaikea asia hyväksyttäväksi, koska sinulla sattuu olemaan tunnoton pillu.
Mulla on kyllä "nautintapisteitä" omassa pillussa runsaastikin, mutta toisaalta olen myös tiukkapipo. :) Kumpikaan ei poissulje toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä joku yleistää, se olet sinä. Sinä et ole sama asia kuin kaikki naiset. Sinä et edusta mitään naisen prototyyppiä. Jos sinulla on tunnoton pillu, ei kaikilla muilla ole. Jotkut naiset nauttivat yhdynnästä ja heillä on näitä "nautintapisteitä" pillussa.
Sinulla on kokemusta ainoastaan omasta värkistäsi. Minulla on miehenä kokemusta useammasta eri värkistä ja olen havainnut, että eri naisilla ne toimivat eri lailla. Mutta tämä on sinulle liian vaikea asia hyväksyttäväksi, koska sinulla sattuu olemaan tunnoton pillu.
Et sinä värkejä kokeilemalla silti tiedä mitä naiset tuntevat. Oletko kuullut feikkaamisesta?
Ja minun värkkiäni et ole kokeillut, joten våhiten sen tunteista tiedät.
Saatko aina kiksit, kun sanot naisen pillua tunnottomaksi, siis naisen jota et edes olenähnyt.
Sama meedio jankuttaja aina vaan linjoilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä värkejä kokeilemalla silti tiedä mitä naiset tuntevat. Oletko kuullut feikkaamisesta?
Ja minun värkkiäni et ole kokeillut, joten våhiten sen tunteista tiedät.
Saatko aina kiksit, kun sanot naisen pillua tunnottomaksi, siis naisen jota et edes olenähnyt.
Sama meedio jankuttaja aina vaan linjoilla...
Niin, täytyy sen olla feikkaamista. Ei voi olla, että jotkut naiset nauttivat yhdynnästä, koska sinäkään et saa siitä mitään. On paljon helpompi kieltää totuus kuin kohdata se.
Jos ap löytää jatkuvasti sängystään harhaluuloisia miehiä, hänen kannattaisi ehkä selventää heille vaginansa toimintaa tarkemmin ennen toimeen tarttumista. En kuitenkaan usko, että ap:n kannattaa alkaa selventää muiden naisten värkkien toimintaa kenellekään, suotakoon jokaiselle oikeus omaansa.