Miksikään leffoissa pillerit nielaistaan aina nokka ylöspäin
Sehän on kovin hankala sillä lailla nielaista. Vai onko kurkkuputkeni erilainen kuin muilla.
Kommentit (10)
Vanhoilla kameroilla kuvatut TV-sarjat joita katsottiin kuvaputkinäytöiltä tarvitsivat tehostavaa kehonkieltä.
Mulla on kehitysvammainen sisarus, joka on aina ollut todella suurkuluttuja elokuville.
Lääkkeensä hänkin ottaa juuri noin. Olen mielessäni vähän hymyillyt tuolle tavalle, mutta ehkä hän on omaksunut sen monista elokuvista, joita on katsellut .
Helpointahan se on kuiva pilleri saada kielen yli (pilleriä maistamatta) ja kurkunmutkasta alas painovoimaa hyödyntämällä.
Vierailija kirjoitti:
Helpointahan se on kuiva pilleri saada kielen yli (pilleriä maistamatta) ja kurkunmutkasta alas painovoimaa hyödyntämällä.
Aha. No sitten se on just niin.
Täh?
Aina olen sujuvoittanut pillerien menemistä kohti ruokatorvea ja nielaisurefleksiä heilauttamalla päätä taaksepäin?
Tuskin olen ainoa?
No pilleri kuin pilleri sujahtaa kurkusta alas, kun juo päälle vettä ilmaan minkäänlaista pään heiluttelua.
Toivottavasti viestini ei vaikuttanut mitenkään vihapuheelta, kun sitä on alapeukutettu. Sisarukseni on minulle todella rakas ja olen paljon hänen apuna ja tukena erilaisissa asioissa ja tapamme vähintään pari kertaa kuukaudessa.
4
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti viestini ei vaikuttanut mitenkään vihapuheelta, kun sitä on alapeukutettu. Sisarukseni on minulle todella rakas ja olen paljon hänen apuna ja tukena erilaisissa asioissa ja tapamme vähintään pari kertaa kuukaudessa.
4
Hui hirveää, miksi tapatte noin usein?
Kyllä, olet ainoa jolla on käyrä kurkkuputki.