Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksikään leffoissa pillerit nielaistaan aina nokka ylöspäin

Vierailija
19.08.2023 |

Sehän on kovin hankala sillä lailla nielaista. Vai onko kurkkuputkeni erilainen kuin muilla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet ainoa jolla on käyrä kurkkuputki.

Vierailija
2/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla kameroilla kuvatut TV-sarjat joita katsottiin kuvaputkinäytöiltä tarvitsivat tehostavaa kehonkieltä.

Vierailija
4/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kehitysvammainen sisarus, joka on aina ollut todella suurkuluttuja elokuville. 

Lääkkeensä hänkin ottaa juuri noin. Olen mielessäni vähän hymyillyt tuolle tavalle, mutta ehkä hän on omaksunut sen monista elokuvista, joita on katsellut .

Vierailija
5/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointahan se on kuiva pilleri saada kielen yli (pilleriä maistamatta) ja kurkunmutkasta alas painovoimaa hyödyntämällä.

Vierailija
6/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpointahan se on kuiva pilleri saada kielen yli (pilleriä maistamatta) ja kurkunmutkasta alas painovoimaa hyödyntämällä.

Aha. No sitten se on just niin.

Vierailija
7/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Aina olen sujuvoittanut pillerien menemistä kohti ruokatorvea ja nielaisurefleksiä heilauttamalla päätä taaksepäin?

Tuskin olen ainoa?

Vierailija
8/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pilleri kuin pilleri sujahtaa kurkusta alas, kun juo päälle vettä ilmaan minkäänlaista pään heiluttelua.

Vierailija
9/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti viestini ei vaikuttanut mitenkään vihapuheelta, kun sitä on alapeukutettu. Sisarukseni on minulle todella rakas ja olen paljon hänen apuna ja tukena erilaisissa asioissa ja tapamme vähintään pari kertaa kuukaudessa. 

4

Vierailija
10/10 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti viestini ei vaikuttanut mitenkään vihapuheelta, kun sitä on alapeukutettu. Sisarukseni on minulle todella rakas ja olen paljon hänen apuna ja tukena erilaisissa asioissa ja tapamme vähintään pari kertaa kuukaudessa. 

4

Hui hirveää, miksi tapatte noin usein?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi