Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Smartumin maksu käytännössä menee? Näkee myyjä omalta koneeltaan, että maksu on mennyt läpi, vai vain siitä ostajan kännykästä?

Vierailija
19.08.2023 |

??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki mun puhelinta katsoo kun maksan Smartumilla lounaita.

Meillä töissä nuoriso halusi kännykkäversion vanhojen lounassetelien tilalle ja ihan helvetin hankala se on ollut.

Koko ajan käy niin että sovellus ei vaan jotenkin toimi, ei löydä sitä ravintolaa johon olen menossa tai puhelimesta onkin virta loppu. Käytän lounasetua nyt vähemmän kuin mitä käytin silloin kun oli seteli.

Ja itse maksaminen puhelinta ja kortteja räpläämällä on älyttömän paljon hitaampaa kassalla kun sitä vertaa siihe että ennen saattoi vaan heittää vaan sen setelin kassalle.

Vierailija
2/2 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki mun puhelinta katsoo kun maksan Smartumilla lounaita.

Meillä töissä nuoriso halusi kännykkäversion vanhojen lounassetelien tilalle ja ihan helvetin hankala se on ollut.

Koko ajan käy niin että sovellus ei vaan jotenkin toimi, ei löydä sitä ravintolaa johon olen menossa tai puhelimesta onkin virta loppu. Käytän lounasetua nyt vähemmän kuin mitä käytin silloin kun oli seteli.

Ja itse maksaminen puhelinta ja kortteja räpläämällä on älyttömän paljon hitaampaa kassalla kun sitä vertaa siihe että ennen saattoi vaan heittää vaan sen setelin kassalle.

Niin eli se ei näy reaaliajassa myyjän järjestelmässä, vaan luottavat siihen, mitä ostajan kännykässä näkyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla