Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako nainen koskaan salaisesti naapurin menestyvää miestä?

Vierailija
19.08.2023 |

Tällainen suora ja vilpitön kysymys. Ja menestyvällä tarkoitan selvästi omaa miestä menestyvämpää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain yhden tällaisen naapurustosta. Ollaan hyviä kavereita ja tasan vain sitä, en halua häntä edes salaa. Kiva mies kaverina, mutta ei yhtään minun tyyppiäni muuten.

Hänellä on sitäpaitsi ihana perhe eikä ikinä tulisi mieleenkään rikkoa sitä edes kuvitelmissani. Eikä hän varmasti halua minua.

Vierailija
2/3 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän vain yhden tällaisen naapurustosta. Ollaan hyviä kavereita ja tasan vain sitä, en halua häntä edes salaa. Kiva mies kaverina, mutta ei yhtään minun tyyppiäni muuten.

Hänellä on sitäpaitsi ihana perhe eikä ikinä tulisi mieleenkään rikkoa sitä edes kuvitelmissani. Eikä hän varmasti halua minua.

Mistä tiedät ettei halua. Itse pystyn erittäin hyvin peittämään sen että himoitsen erästä varattua naista. Pakko. Jos antaisin himoilleni vallan seuraukset olisivat katastrofaaliset. Ihastun herkösti ja siitä se sitten..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestys ei ole se ratkaiseva tekijä, vaan kyllä se on joku muu juttu, mikä saa haluamaan - naapurin kohdalla varmaan lähinnä ulkonäkö ja kuvitelmat siitä, millainen tyyppi on, kun en heitä kovin hyvin edes tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi