Miehen käpälöinti?
On kai tunnettu juttu, että suurin osa miehistä kourii kumppaninsa rintoja ja jalkoväliä sekä läpsii perseelle ohikulkiessaan. Mutta kuinka moni nainen tarttuu miehensä haaruksista kiinni tai läpsäyttää takamukselle kesken arjen touhujen, edes pyrkimättä siihen, että se johtaisi johonkin sänkyleikkeihin siinä tilanteessa.?
Kommentit (5)
Toisille naisille se on rakkauden ja halun osoitus, eikä käpälöinti. Ensimmäisen kanssa olen naimisissa, jälkimmäinen olisi jo taakse jäänyttä elämää.
Vaimo silittelee nukkumaan mennessä kalua ja kasseja. Kokeilee painoa ja heräilyherkkyyttä. Tietää sitten paremmin milloin mies tarvitsee pillua. Näin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Toisille naisille se on rakkauden ja halun osoitus, eikä käpälöinti. Ensimmäisen kanssa olen naimisissa, jälkimmäinen olisi jo taakse jäänyttä elämää.
Vaimo silittelee nukkumaan mennessä kalua ja kasseja. Kokeilee painoa ja heräilyherkkyyttä. Tietää sitten paremmin milloin mies tarvitsee pillua. Näin meillä.
Sinä hölmö uskot?
Sehän tarkastaa, että onko muna käynyt vieraassa pillussa. Kokenut nainen kyllä huomaa, jos on pussit tyhjennetty jossain muualla kuin kotona.
Minä kourin vähän väliä miestäni,läpsin sen ihania pakaroita ja tartun kaluunkin. Aamulla enemmän, ja silloin yleensä rakastellaan.
Ollaan alle 30v pariskunta, olen nainen.
Mun mies ei käpälöi mua ohimennen, mut mä puristan peppua / silitän etumusta läheltä mennessä tai vaikka sohvalla ja kehun häntä kun hän vaihtaa vaatteitaan, urheilee tms ja näyttää musta hyvältä. Ei yleensä johda seksiin.
Ei muutenkaan toimita kaikessa vanhojen sukupuolinormien mukaisesti, mut sängyssä hän kyllä ottaa minut ja mä vaan lähinnä vikisen nautinnosta. Hän on myös lihaksikas ja vahva, ei millään lailla neitimäinen. Joissain asioissa mä vaan käyttäydyn "miesmäisemmin". Itsekin pukeudun ja muualla toimin "naismaisesti" ja olen naisellinen.
Hep, ilmiannan vaimoni, kyllä hän osaa päivän aikana vaikka vähän hieraista haarovälistä jos siltä tuntuu. Nukkumaan mennessä usein myös hyväillään toinen toisiamme ilman tarkoitusta ryhtyä sekstailemaan. Ei kai tämä nyt mikään ihmeellinen asia ole?