Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti mulla on paha olo. Oli yöllä aika vaikeat keskustelut pojan kanssa.

Vierailija
19.08.2023 |

Tai pelkkää itkua se oli. Päivystykseen ei päässyt kun ei ollut akuutti itse*ur*@ uhka. Ihan kamala yö takana. Ainoa mistä saatiin vähän apua oli kriisi puhelin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap suostu  näiden uteliaiden kysymyksiin vastaamaan. On hyvä, että haet ja saat apua, onpa taustalla mikä tahansa ongelma.

Vierailija
22/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että kuljet rinnalla. Entisenä mt ongelmaisena voin ainakin sanoa sen, että monesti riittää vain se, että toinen on läsnä ja pitää kiinni todellisuudessa ja turvassa niinä pelottavina hetkinä. Mitään ei tarvitse sanoa eikä korjata, vain olla.

Siihen mä pyrinkin. Vaikka mullakin on paha olo niin kyllä mä yritän mun lasta auttaa. Ap

Muista hakea myös apua itsellesi. Olet arvokas ja myös sinun jaksamisella on väliä. Tyhjästä astiasta ei voi ammentaa, joten muista pitää omasi täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on se paikka johon ensiksi tullaan, kun maailma murjoo. Olipa lapsi, nuori tai vanha.

Vierailija
24/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne teitä auttoi jos vain itkitte? Vilpittömästi kysyn mitä apua saitte

Siellä vastasi ihan mahdottoman empaattinen nainen ja mua auttoi vain se että mä sain kertoa meidän tilanteen ja jakaa ne sen hetken pelottavat ajatukset. Mä sain koottua itseni siihen puheluun niin etten itkenyt koko ajan vaan sain puhuttua. Se nainen puhui mun pojallekin ja sai rauhoitettua pojan aika hyvin mun kanssa yhdessä. Oikeastaan mitään sellaista apua ei saatu mitä en olisi jo kokeillut tai mistä en tiennyt mutta hän siis kertoi mistä apua voi hakea. Mutta akuuttia hätää ei pojalla ollut vaan ainoastaan äärettömän paha mieli joka onneksi meni minun ja tuon ihanan ammattilaisen avulla edes vähän ohi. Ap

Ihana että saitte apua! Oletko sinä saanut itsellesi apua?

Vierailija
26/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn itse terapiassa. Se on auttanut mua hyvin. Siitä huolimatta on mullakin paha olo tuosta asiasta, erityisesti silloin kun pojalla tulee paha olo. Mun pitää saada pojallekin enemmän keskusteluapua. Etenkin kun tuntuu että uudessa koulussa kuraattorille pääseminen on aika hidasta. Mun lapsella on onneksi kavereita ja harrastuksia, joten arki sujuu. Eli isoa huolta ei tarvitse hänestä kantaa vaikka yö oli kamala. Apua silti tarvitsee, sehän on selvä. Ap

Vierailija
27/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa yhdyssanat kirjoittamaan oikein, alkaa olokin helpottamaan.

Sinulle suosittelen oikeaoppisen sanajärjestyksen opettelemista. Sekin on merkittävä osa kielioppia.

Vierailija
28/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn itse terapiassa. Se on auttanut mua hyvin. Siitä huolimatta on mullakin paha olo tuosta asiasta, erityisesti silloin kun pojalla tulee paha olo. Mun pitää saada pojallekin enemmän keskusteluapua. Etenkin kun tuntuu että uudessa koulussa kuraattorille pääseminen on aika hidasta. Mun lapsella on onneksi kavereita ja harrastuksia, joten arki sujuu. Eli isoa huolta ei tarvitse hänestä kantaa vaikka yö oli kamala. Apua silti tarvitsee, sehän on selvä. Ap

Teillä on perusasiat kunnossa joten toivoa on paljon. Pojan on hyvä itsekin uskoa siihen, että vaihe on ohi menevä. Ne on ne hormonit kun pistää pään sekaisian ja toisilla se nuoruus on hyvinkin tuskallinen, mutta kun hormonitoiminta tasoittuu, tasoittuu mielikin. Tätäkään vaihetta ei kestä loputtomiin.

Vierailija
29/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alat kirjoittaa asiasta tänne? Puhelin tai kone pois ja kuuntele ja yritä aidosti.

Vierailija
30/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alat kirjoittaa asiasta tänne? Puhelin tai kone pois ja kuuntele ja yritä aidosti.

Johan hän on yön sitä tehnyt. Nyt on ilmeisesti akuutein vaihe ohi. Pitää osata antaa myös tilaa, kun tilanne laukeaa.

Vierailija
31/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi johonkin päivystykseen soitat, etkö olekaan poikasi läheisin tuki ja turva?

Vierailija
32/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi johonkin päivystykseen soitat, etkö olekaan poikasi läheisin tuki ja turva?

Joskus on hyvä antaa ulkopuoliselle ohjat. Varsinkin, jos äidinkin tunteet on pinnassa.