Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppini kutsui mieheni exän jouluna kylään!

Vierailija
19.12.2006 |

Ei ole vastaavaa tehnyt aikaisemmin. Miehen exä on ollut anopin mielestä aina kaikessa paljon parempi kuin minä.

En taida jouluna anoppilaan mennä. Vai miten ihmeessä kestän tilanteen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä tai miehesi olette paikalla. Aika törkeää anopilta.

Se olisi pikkuisen lieventävä asianhaara, jos anoppisi ja ex olisivat ystäviä jo vuosien takaa ja tapaisivat KESKENÄÄN silloin tällöin. Sinulle tai miehellesi ei niin asiasta toitotettaisi.

Mutta ei jouluna! Eikä silloin kun te olette paikalla!

Kysy anopilta, mitä oikein ajaa takaa tällä, jotain vertailutilannetta vai?

Toivottavasti mieskään ei mene anoppilaan silloin, kun exä on paikalla, vaan seisoo sinun rinnallasi.

Jos ei muuten onnistu, niin lähtekää viemään maustekakkua Elma-tädille / kuusenhakuretkelle / kävelylle tms. juuri silloin, kun exä on tulossa. Jos on vielä paikalla, kun palaatte, menkää suoraan saunaan / nukkumaan / katsomaan telkkua kellariin tms.

Vierailija
2/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta, niin pahalta. En tiedä mitä itse teen, mutta tuskin pystyn anoppilaan menee.

Miehen exä on aivan erilainen ihminen kuin minä ja täysin anopin makuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokseenkin omituista käytöstä joka tapauksessa.

ovatko anoppisi ja ex muuten tekemisissä toistensa kanssa esim. jonkun harrastuksen kautta? ja se selittäisi...

Vierailija
4/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupäivänä koko porukka menee veljen ex-vaimon äidin luo perinteiselle joluluaterialle.

Ja kaikki sulassa sovussa, ihanaa :)

Vierailija
5/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samanlainen tilanne (ei tosin jouluna) eikä siinä muu auttanut kun esittää, että onpas mukava tutustua mieheni exään. Todellisuudessa olisin halunnut olla ihan missä muualla tahansa kun siellä!

Vierailija
6/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen erittäin hyvissä väleissä exäni vanhempien kanssa, kyläilemme jne. Olen kylläkin hyvissä väleissä myös exäni kanssa sekä hänen uuden vaimonsa. Heidän vauvansa on mm. ollut meillä yökylässä. Vauva on lasteni sisarus, siis miksi ei?

Vierailija
7/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt miehen kanssa eronnut, mutta kun oltiin vielä yhdessä, kutsu anoppi miehen exän kesämökille kolmena kesänä! Oli siellä sitten pari yötä. Mä olin tosi loukkaantunu ja sekin vielä, että tiesin naisen olevan tosi paljon anopin mieleen.

Vierailija
8/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osoitat, että välität, osoitat, että pelkäät miehesikin välittävän. Kohtelet sitä naista miellyttävästi, kohteliaasti ja kuvitelet, että hän on anopin työkaveri/naapuri/sukulainen, unohda menneisyys.

Usko mua. Älä osoita mieltäsi, osoita hyvyytesi!

Vierailija
9/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini on ollut useinkin jouluna isäni äidin luona, vaikka vanhempani ovat eronneet yli 20 vuotta sitten. Ostavat myös lahjat toisilleen. Kai sitä ihmissuhde voi anopin ja ex-miniän kesken jatkua edelleen?

Itse olen eronnut ja oma ex-anoppi soittaa minulle useammin kuin pojalleen.

Vierailija
10/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siihen nyt joku syy on että hän on ex ja sinä nykyinen?

Jos tilanne on jollekin kiusallinen, niin luulisin sen olevan sitä ennemmin exälle. Jospas anoppi vaan haluaa luoda tilanteen jossa mahdollinen kireys ja kiusallisuus saadaan laukeamaan, ja tulevaisuus voisi siten olla kaikille helpompi.

Vierailija
11/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan on!

Vierailija
12/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä jo ole riittävästi syytä suuttua, että nainen on kutsuttu kylään?

Vierailija
13/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, se sattuu hei!

Vierailija
14/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi ihminen yms.

Vierailija
15/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on oikeus pitää EX:stä enemmän kuin sinusta.

Ongelma on jos miehesi pitää EX:stä enemmän kuin sinusta!

Vierailija
16/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hoidat homman pystypäin ja se on siinä. Usko mua se kannattaa.

Vierailija
17/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi määräillä toisten tunteita. Heillä voi olla pitkäkin yhteinen taival takana. Sinä vasta kuvioon mukaan tullut. Toki anoppi voisi olla fiksu ja pitää sen omana tietonaan.

Onko kuviossa lapsia mukana?

Mitä nopeammin pääset yli siitä, että joku tykkää EX:stä enemmän kuin sinusta (näin tulee aina olemaan), sitä helpommalla pääset.

Oletko ollut se toinen nainen, joka viekoitteli varatun miehen, vai mistä kiikastaa?

Vierailija
18/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Anopilla on oikeus pitää EX:stä enemmän kuin sinusta.

Ongelma on jos miehesi pitää EX:stä enemmän kuin sinusta!

Vierailija
19/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tässä muutama viikko sitten olin syömässä ex-anoppini luona kera tyttäreni, ja siellä oli myös ex:ni nykyinen heidän lapsensa kanssa. Ex- ei ollut paikalla, kun häntä ei edes pyydetty. Kaikki sulassa sovussa, vaihdoimme lahjoja, eikä ongelmia kenelläkään. Tapaamme joskus myös kahdestaan kera lapsien tämän eksäni nykyisen kanssa. Osin kyllä siitä syystä, että eksäni ei halua tavata meidän yhteistä lasta ollenkaan.

Vierailija
20/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sillä miehesihän on sinun kanssasi eikä exänsä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan