Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katastrofi uhkaa maailmaa -penikset ovat kasvaneet liian isoiksi!

Vierailija
18.08.2023 |

Tutkijat huolissaan, isopeniksiset uroot eivät lisäänny kun bimpsit ei ole mitoitettu heidän valtaville jormilleen!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9632723a-ac6f-44b4-8624-84933feb1837

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän syynähän täytyy olla yksiselitteisesti, että naiset valitsevat isovehkeisiä miehiä kumppaneikseen, vaikka aina niin väittävätkin, ettei sillä koolla niin suurta väliä ole mitä miehet luulevat. Eihän noin suurta kasvua 30 vuodessa mikään muu asia selitä kuin tämä naisten peniskeskeinen kulttuuri parinvalinnassa. Tämähän on täysin selvä asia, vaikka mitä muuta yriettäisiin väittää.

Tämä. Ei se mistään hiton ympäristömyrkyistä johdu :D Silloin olisi muuallakin ruumiissa tapahtunut merkittäviä muutoksia tässä lyhyessä ajassa.

Näin se on. Ja turha valittaa väljistä paikoista - itse esimerkiksi synnytin sektiolla kaikki lapset.

Pitkä ja paksu vaan tuntuu paremmalta. Tulee pitempi liikerata.

Fistaamalla saat vielä pidemmän liikeradan.

Niin sinäkin.

Voin siis tulla fistaamaan sinua. Kokeillaan liikerataa.

Tai minä sinua?

Vierailija
62/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet himoitsevat transnaisia sen tähden, koska peppuun mahtuu sellainenkin jättikalu, mikä ei mahdu vaginaan!

Tämä on ihmiskunnan loppu :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän syynähän täytyy olla yksiselitteisesti, että naiset valitsevat isovehkeisiä miehiä kumppaneikseen, vaikka aina niin väittävätkin, ettei sillä koolla niin suurta väliä ole mitä miehet luulevat. Eihän noin suurta kasvua 30 vuodessa mikään muu asia selitä kuin tämä naisten peniskeskeinen kulttuuri parinvalinnassa. Tämähän on täysin selvä asia, vaikka mitä muuta yriettäisiin väittää.

Tämä. Ei se mistään hiton ympäristömyrkyistä johdu :D Silloin olisi muuallakin ruumiissa tapahtunut merkittäviä muutoksia tässä lyhyessä ajassa.

Näin se on. Ja turha valittaa väljistä paikoista - itse esimerkiksi synnytin sektiolla kaikki lapset.

Niin sinäkin.

Tai minä sinua?

Sinä kerroit, että "Pitkä ja paksu vaan tuntuu paremmalta", joten minä toimin fistaajana. Pääset nauttimaan.

Vierailija
64/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kokoasia on vähän samoin kuin ennen kun sanottiin, ettei kaljuuntuminen haittaa mitään. Ei haluttu että miehille tulee paha mieli.

Nyt nainenkin voi olla rehellinen ilman että pitää kantaa vastuuta miesten hauraasta itsetunnosta.

Ja samalla naisia pidetään täysinä k-päinä.

Ketä kiinnostaa, minä pidetään? Jokainen aikuinen ihminen määrittelee itse itsensä. Vain pieni lapsi hakee jatkuvaa hyväksyntää muilta.

Vierailija
65/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kokoasia on vähän samoin kuin ennen kun sanottiin, ettei kaljuuntuminen haittaa mitään. Ei haluttu että miehille tulee paha mieli.

Nyt nainenkin voi olla rehellinen ilman että pitää kantaa vastuuta miesten hauraasta itsetunnosta.

Ketä kiinnostaa, minä pidetään? Jokainen aikuinen ihminen määrittelee itse itsensä. Vain pieni lapsi hakee jatkuvaa hyväksyntää muilta.

Kyllä minä määrittelen, kuka on mielestäni k-pää. Samoin tekevät muutkin.

Vierailija
66/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinäkin.

Tai minä sinua?

Sinä kerroit, että "Pitkä ja paksu vaan tuntuu paremmalta", joten minä toimin fistaajana. Pääset nauttimaan.

Eli sinulta ei löydy pitkää ja paksua, koska joudut käyttämään apuvälineitä? Vähän kuin vammainen proteesia.

Vierailija
67/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä taas ei ole mitään merkitystä muille kuin ehkä äidillesi.

Vierailija
68/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on luonnon ja vartaloiden vastaus sille, että muut kehonosat ovat kutistuneet.

Esimerkiksi kivekset ovat hänen mukaansa pienempiä kuin aiemmin.

Eläköön kiveshiki!

Vierailija
69/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio ja luonnonvalinta. Naiset suosii miehiä, joilla iso penis---> penikset kasvaa globaalisti.

niin, mutta ei ole poliittisesti korrektia sanoa ääneen, niin syytetään jotain otsonikerroksen ohenemista ja myrkkyjä ja taivaalta satavia sammakoita...

niin yksinhuoltajat kuin suhteissa olevatkin ottavat todennäköisimmin siittiöitä pitkiltä miehiltä joilla on iso muna. ja tämä johtaa siihen, että miesvartaloiden keskipituus ja munan keskipituus molemmat kasvavat nopeasti lyhyessä ajassa.

pitää olla jotenkin todella itsepetoksessa elävä tai naiivi, että luulee näin suurten muutosten tapahtuvan vain parissa vuosikymmenessä jonkun ympäristökemikaalin vaikutuksesta.

naisten kriteerit ovat muuttuneet vaativiksi fyysisyyden osalta, ja muutos on ollut erittäin nopeaa.

samoin nykyään voi olla esim. siittäjänä joku mallimiehen näköinen ukko, mutta kumppanina/elättäjänä

joku tavallinen peruspulliainen jolla ei tämän naisen kanssa ole lasta.

Vierailija
70/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pokevideoissa ainakin sellanen 25cm tuntuu uppoavan helposti sisään joka asennossa.

Joo ne mustat patukat menee kuin kuuma veitsi sulaan voihin ja aivan juurta myöten. Ihan sellaisia tavallisia valkoisia naisia ovat eli ei mitenkään mahdotonta. Sitähän naiset juuri kaipaa, että on mittaa. Eihän Prismassa joka toinen vastaantuleva pari olisi valkoinen nainen ja musta mies. Suomessakin naiset vaan haluaa, että seksipuolikin on kunnossa ja saada kunnon kokoista silloin kun haluaa saada.

Ja on tummat miehet paljon itsevarmempiakin, kun elimen koko määrittää parisuhdemarkkinoita. Näkyy suomalaismiehissä päin vastaisena ilmiönä.

Ja on vaikea vaihtaa isokokoisesta kumppanista toiseen, se kun ei enää tunnu oikein miltään...

Miksi alapeukku?

Vierailija
71/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään evolutiivinen muutos tapahdu 30 vuodessa. Puhutaan tuhansien ja kymmenien tuhansien vuosien aikajänteestä.

Koska peniksen pituus siinä missä esim. ruumiin pituus tai hiusten väri periytyvät, on äärettömästi todennäköisempää että isopeniksisiä on vain valittu enemmän lasten isiksi viimeisen 30 vuoden aikana kuin että jotkut "kemikaalit ilmassa" olisivat maagisesti tehneet keskipituudesta 3cm suuremman.

Puhumattakaan siitä edustavatko vapaaehtoisen kyselytutkimuksen tulokset mitään absoluuttista totuutta koko asiassa.

Vierailija
72/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselystä voitaneen päätellä että 30 vuotta sitten peniksen pituudesta ei toitotettu internetissä mitään ja siksi vastaajat eivät osanneet liioitella kokoaan kuten nyt.

Vierailija
73/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinäkin.

Tai minä sinua?

Eli sinulta ei löydy pitkää ja paksua, koska joudut käyttämään apuvälineitä? Vähän kuin vammainen proteesia.

Käytän kehoani. Jos se on mielestäsi apuväline, niin olkoon sitten niin. Pääasia, että nautit.

Vierailija
74/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä taas ei ole mitään merkitystä muille kuin ehkä äidillesi.

Häntä ei asia kiinnosta tippaakaan. Hän ei muuten ole k-pää.

Vierailija
75/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muuten 17,5-senttinen. Siinä jää jo maailmanlaajuiset keskiarvotkin jälkeen...

Olen 30v ja kaikilla tuntemillani ikätovereilla on 16-20cm pitkät.

En kehtaisi tunnustaa nähneeni kaikkien tuntemieni ikätovereideni kaluja juhlakunnossa.. kiva kaveripiiri sulla.

Vierailija
76/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suurin osa tutkimukseen osallistujista on vapaaehtoisia".

Tämä juuri vääristää tuloksen. En minäkään omaa keskivertomunaani ilkeä lähteä mittauttamaan. Jos olisi 16-18 senttinen, niin menisin mielelläni.

Vierailija
77/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinäkin.

Tai minä sinua?

Käytän kehoani. Jos se on mielestäsi apuväline, niin olkoon sitten niin. Pääasia, että nautit.

Koville sinulla ottaa miehisten ulottuvuuksiesi vajavaisuus.

Vierailija
78/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida koskea Suomea. Tai lähialueita. Toivotonta.

Vierailija
79/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muuten 17,5-senttinen. Siinä jää jo maailmanlaajuiset keskiarvotkin jälkeen...

Olen 30v ja kaikilla tuntemillani ikätovereilla on 16-20cm pitkät.

En kehtaisi tunnustaa nähneeni kaikkien tuntemieni ikätovereideni kaluja juhlakunnossa.. kiva kaveripiiri sulla.

Itsekään en tiedä kavereideni vehkeiden kokoa, mutta tässä yliseksualisoituneessa maailmassa en ihmettele, jos se kuuluu nykyään tapoihin tietää kaikkien munan koot ja kaikki muukin henkilökohtainen. Mitä eräitä tubettajiakin katsonut, niin ilmeisesti kuuluu ihan naisten kaveriporukoiden keskusteluaiheiksi aina heti kysyä miehen vehkeen kokoa, jos joku nainen on käynyt nussittavana uuden miehen kanssa. Vastenmielistä.

Vierailija
80/92 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselystä voitaneen päätellä että 30 vuotta sitten peniksen pituudesta ei toitotettu internetissä mitään ja siksi vastaajat eivät osanneet liioitella kokoaan kuten nyt.

Liioittelematta penikseni on netissä noin metrin mittainen. Lupaava aitajuoksijan ura loppui teini-ikään.

Kokohan on vain miesten ongelma. Naisilla on kaikilla täsmälleen samanlainen ja aina tarkalleen samankokoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi