Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei tiedä, että näen hänen läppärin selaushistorian wifin hallintapaneelista

Vierailija
18.08.2023 |

Hakutulokset ovat epäsoveliaita naimisissa olevalle naiselle ja kahden lapsen äidille. En tiedä miten toisin asian esille. Onko vinkkejä?

M42

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näe.

Vierailija
2/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestintäsalaisuuden loukkaus, vankeus enintään kaksi vuotta

Vierailija
4/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö ja höpö.

Taidat vain hallusinoida?

Vierailija
5/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et näe.

Miksen? Olen asentanut pluginin DNS kyselyille reitittimeen. 

Vierailija
6/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tuon saman mitä otsikossa.

Vierailija
7/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asensin keyloggerin kannettavaan ja tablettiin, niiden kautta sitten seuraan mitä puolison kirjoittelee. Olen seuraillut nyt parisen viikkoa ja aion vielä hetken jatkaa ennenkuin otan eron.

Vierailija
8/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näe.

Jos haluat vakoilla häntä, mutta et tuoda esille että vakoilet häntä, niin mitä täällä kyselet? Oma vika.

Vierailija
9/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle lista soveliasta kohteista, esim. Vuoden persu, grillikanan valmistus ja villasukkien kutominen.

Vierailija
10/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näe.

Näet vain domain nimen. Et mitä sieltä sivulta on haettu. Sämpyläreseptejä todennäköisimmin.

Vierailija
11/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö?

Vierailija
12/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies teki tuon kanssa, ja joutui siitä parin viikon päästä lataamoon 🤔

Vierailija
13/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi kiinnostaa millaiset nettisivustot on siis sopimattomia naimisissa olevalle kahden lapsen äidille?

Vierailija
14/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat vinkkejä, niin kerro nyt ensin mitä se on hakenut?

Vierailija
15/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se jaksaa haaveilla siitä olemattomasta vaimosta, johon ei aio luottaa lainkaan, koska.

Vierailija
16/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös wireshrak softa palomuurin jälkeen ennen reititintä. Sen läpi kulkee kaikki oman verkkoyhteytenii liikenne. Ei siksi että vakoilisin käyttäjiä vaan seuraan käyttöjärjestelmiä ekä sovelluksia ja mahdollisia haittasovelluksia. Tietysti samalla näen kaiken muunkin.

Vierailija
17/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi kiinnostaa millaiset nettisivustot on siis sopimattomia naimisissa olevalle kahden lapsen äidille?

Vaikkapa sellainen verkkosivu kuin Google, josta lennähtelee kyselyitä hakusanoilla 'pikaista seksiseuraa vakituisessa suhteessa olevalle äiti-ihmiselle'.

Vierailija
18/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkapa sellainen verkkosivu kuin Google, josta lennähtelee kyselyitä hakusanoilla 'pikaista seksiseuraa vakituisessa suhteessa olevalle äiti-ihmiselle'.

No se nakittaa etsiä sinua itse teossa?

Vierailija
19/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suattaapi nähdä, mutta mitä sitten? Meikä vierailee uutissivustoilla. Päivän uutisvinkit saa mun selaimesta. 

Vierailija
20/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Ei sun auta kuin ostaa liukkaria ja antautua vaimosi strap-on fantasialle, jos aiot pitää perheesi koossa.

Loppujen lopuksi se on kuitenkin pieni hinta ja ajan kanssa voit jopa oppia tykkäämään siitä, trust me.

Kyllä. Ja on täysin oma vikasi, että vaimolla on tarve hakea tuollaisia asioita netistä, mistä puhut. Pidä vaimosi tyytyväisenä.

Aina siinä käy niin, että kaikki kiva hiipuu, eikä mitään uutta ja piristävää voi keksiä, kun pappi sanoo aamen ja miehestä tulee isä.

Kyllä vaimolla on oikeus purkaa sinuun sellaiset tarpeet, mitä hän kokee elämässään tarvitsevansa. Olette kuitenkin pariskunta. Tuollainen estoisuus puoleltasi on jo henkistä väkivaltaa.

Nyt katsot, että koti ja lapset on hoidettu asianmukaisesti, pidät itsesi miellyttävänä ja trimmattuna ja annat naisesi ottaa sen, mitä hän haluaa. Jos et itse siitä nauti, on se pieni hinta parisuhteen kannalta.

Olen oppinut. Luin täällä kerran ketjun, jossa miehet neuvoivat äiti-ihmisiä ja tämä toimii varmasti näinkin päin. Eikö...? No mikäs ongelma sitten muka on?