Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen monella tapaa kateellinen äitini ja isäni sukupolvelle

Vierailija
18.08.2023 |

Useat heistä ovat tehneet pitkän uran samassa työpaikassa stutuksella vakuituinen työ. He ovat saaneet kasvattaa lapsensa ihan miten sattuu, ei ole tarvinnut rampata nepsyvalmennuksissa, koulussa kukaan ei ole puuttunut, jos lpasi voi huonosti jne. He ovat saaneet tuudittautua siihen ajatukseen, että saman ihmisen kanssa ollaan loppuelämä - monet ovat niin eläneet ja elävät nyt mukavia eläkepäiviä.

Meidän sukupolvi kärsii kaikenlaisesta epvarmuudesta ja samaan aikaan hirvittävistä vaatimuksista niin töissä kuin vapaa-ajalla. Sota, inflaatio, korona tekevät kaikesta entistä mutkikkaampaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kadehdin vain sitä, miten helposti silloin on saanut lainaa esim. ensimmäistä asuntoa varten. Muuten koen eläväni parempaa elämää kuin vanhempani. On hyvä, että lasten kasvatukseen saa apuja ja esim. häiriökäyttäytymiseen puututaan. Itselläni on takana pelkkiä vakituisia työsuhteita enkä ole kertaakaan joutunut irtisanotuksi tai lomautetuksi. Molemmat vanhempani ovat joutuneet yt:ien vuoksi sellaisesta kärsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän