Marinin avustajien karenssikorvauksia maksetaan nyt yli 600 000e.
Harva työssäkäyvästä tietää, jatkuuko työt 4 vuotta pidempään. Kun lähtee avustajaksi eduskuntaan, yhtäkkiä edellisen hallituksen toteuttamana, maksetaan kymmeniä tuhansia avustajille kun he menettävät työnsä, kun hallitus vaihtuu. Maksetaanko muille työntekijöille tällaisia summia, kun työt loppuvat. Käsittämätön armeija otettiin avuksi ja edelleen kulut juoksevat. Miettikääpä tätä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Orpon hallitus ihan varmasti puuttuu eduskunnan ja siellä työskentelvien etuihin. Jookos kookos?
Varmasti ainakin avustajia on vähemmän eikä puoluetukia koroteta heti aluksi miljoonilla kuten Sanna teki.
Sannako yksin päätti?
Tovereiden kanssa toki. Sulle mulle jaamme muiden rahoja.
Aha, tämä uutta. Minä kun olen aina ajatellut, että meillä lait säätää eduskunta. Mutta olkoon niin kuin tahdot.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo karenssi on?
Karenssipykälä on siksi, koska etenkin erityisavustajat tietävät paljon salattua tietoa.
Ja tulevaisuuden suunnitelmia monista asioista, kuten rahoituksesta ja muuta yrityselämää koskevia visioita.
Avustaja ei saa viedä tuota tuoretta tietoa, uudelle yksityispuolen työnantajalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo karenssi on?
Karenssipykälä on siksi, koska etenkin erityisavustajat tietävät paljon salattua tietoa.
Ja tulevaisuuden suunnitelmia monista asioista, kuten rahoituksesta ja muuta yrityselämää koskevia visioita.Avustaja ei saa viedä tuota tuoretta tietoa, uudelle yksityispuolen työnantajalleen.
Aika näennäinenhän tuo vaikutus on. Vaikutus on vain, että eräät hyväosaiset saavat lisää ilmaista rahaa.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että Marin niin vimmatusti halusi jatkaa, mukavan hillotolpan oli saanut kyhättyä itselleen ja kavereilleen. Mukava juhlia ja ryypätä kansan rahoilla kavereiden kanssa, pitää vähän hovia!
Jep, onneksi suunnitelma jopa vuoden karenssista ministereille jäi haaveeksi. Olis siinä tullut Marinille hyvät lomat täydellä liksalla.
Rehellinen demari on kuin joulupukki molemmat ovat satuolentoja.