Minkä näköinen vaate teille ei sovi?
Minulle raidallinen. Kokeilin juuri: näyttää ihan kauhealta. Katoan raitojen taakse.
Joillekinhan raidat sopivat. Minulle eivät.
Kommentit (5)
Sinapinvihreä, tai ruskea, muodoton jättineule, joka vaan roikkuu päällä ja vie elämänilon.
No vähän harteikkaalle ja rintavalle ei sovi mikään hihaton vaate, näytän typerältä varsinkin jossain spagettiolkaintopissa. Taitolaji löytää istuvia hihallisia mekkoja (ei mitään puhvihihoja mitkä vaan korostavat yläkroppaa.) Ohut hyvin laskeutuva kangas ja hihat niin näyttää mekotkin hyvältä. Vielä vyötärön korostaminen ja A-linja niin avot, tasoittuu mittasuhteet.
Kynähameet, taikka oikeastaan kaikki ei-a-malliset hameet. Koska päärynävartalo. Alavartaloon ei mikään missä on vekkejä tai kerroksia, sametista taikka muusta armottomasta kankaasta puhumattakaan.
Mitkään kylmät värisävyt (myös kylmät punaiset jne). Kaikki isot kuviot tai liian räikeät värit.
Oikeastaan lähes mikään ei sovi, ja vaatteita todella vaikea löytää...
Kaikki löysät, suurikuvioiset vaatteet, kuten marimekko tai nanso. Näyttävät minun päällä roikkuvilta säkeiltä. Legginsit ja kireät housut sekä Anorakkimalliset takit. Yleensä hihat ja lahkeet ovat lyhyitä ja näytön rimpulalta.
Mikä taas sopii: hyvin leikatut, kauniisti putoavat mekot, puserot ja takit. Löysät, korkeavyötäröiset housut ja lyhyet hameet. Isot, muhkeat villatakit. Miesten tyyliset kauluspaidat.