Millainen olisi tämän päivän Itse valtiaat-tv sarja?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Purra juoksee sakset kädessä
Jos häneltä kysyy jotain ja hän suostuu vastaamaan, ainoa vastaus on "Leikataan!"
Välillä on musiikkipätkiä, mm. "Nyt Arto saunoo."
Hänen hahmonsa voisi esiintyä pysyvästi vihdan, pyyhkeen ja grilliannoksen kanssa.
Orpon slogan: "Olen hämmästynyt, mutta edellisen hallituksen vika. "
Saksien nipsutusääni: Riikka lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Välillä on musiikkipätkiä, mm. "Nyt Arto saunoo."
Hänen hahmonsa voisi esiintyä pysyvästi vihdan, pyyhkeen ja grilliannoksen kanssa.
Setelisaunavihta ja löylykiulu täynnä ranskalaisia.
Olen samaa miettinyt, että ennen Itse Valtiaat oli sellaista hassuttelua miten sekaisin poliitikot on kulissien takana ja se oli sellaista leikkimielistä höpönlöpöä. Nykyään on hyvin vaikea enää parodian keinoin ylittää sitä sekoilua mitä ne oikeasti pitää.
Vierailija kirjoitti:
Orpon slogan: "Olen hämmästynyt, mutta edellisen hallituksen vika. "
Orpo tuopin takaa eduskunnan kellarin omasta salaisesta bubista käsin ( puhemiehen pöntössä on salaovi ja hissi ) " olen yllättynyt" sammuu ja kuorsaa äänekkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa miettinyt, että ennen Itse Valtiaat oli sellaista hassuttelua miten sekaisin poliitikot on kulissien takana ja se oli sellaista leikkimielistä höpönlöpöä. Nykyään on hyvin vaikea enää parodian keinoin ylittää sitä sekoilua mitä ne oikeasti pitää.
Näistä saisi hyvän halloween -jakson. "Hallitus horror story."
Ei toimisi enää. Politiikasta tuli viimeistään 2009 sellaista sirkusta ettei vakavasta parodiasta saa väännettyä hauskaa parodiaa. Lisäksi Persut itkisivät maalittamisesta kun he luonnollisesti luovat eniten materiaalia perseilyillään. Näkisin myös Orpon vinkuvan kuin Itälä aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Esim Sannasta ei edes pilapiirtäjä Ville Ranta uskaltanut piirtää vaikka jauhot pölisi ja jauhojengi piti tissibileitä kesärannassa, eli materiaali olisi ollut
Sulla on kyllä valikoiva muisti tai siten sanot mitä sattuu jos se vaan tukee teidän agendaan.
Vierailija kirjoitti:
Se kiellettäisiin heti, oli hallituksessa ketkä tahansa. Ei ole vallanpitäjillä enää huumorintajua.
Päinvastoin. Edellisen hallituksen aikana lopetettiin kaikki poliittiset satiiriohjelmat. Näin jälkikäteen kaikki varmaan ymmärtävät että aihetta olisi ollut.
Nyt taas poliittinen satiiri on in kun vihervassarit on oppositiossa. Tarvitsisimme mielummin Ihmisten puolue -tyyppistä parodiaa, missä pilkattaisiin kaikkia samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim Sannasta ei edes pilapiirtäjä Ville Ranta uskaltanut piirtää vaikka jauhot pölisi ja jauhojengi piti tissibileitä kesärannassa, eli materiaali olisi ollut
Olihan Sannasta useita piirroksia.
Joo muttei tainnut jauho/tissibileistä olla yhtään pilakuvaa vaikka kesän kuumin uutinen!
2012 tehtiin Apinatasavalta, jonka idea oli pitkälti sama kuin Itsevaltiaissa. Harmi, ettei sitä ole tuotu areenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kiellettäisiin heti, oli hallituksessa ketkä tahansa. Ei ole vallanpitäjillä enää huumorintajua.
Päinvastoin. Edellisen hallituksen aikana lopetettiin kaikki poliittiset satiiriohjelmat. Näin jälkikäteen kaikki varmaan ymmärtävät että aihetta olisi ollut.
Nyt taas poliittinen satiiri on in kun vihervassarit on oppositiossa. Tarvitsisimme mielummin Ihmisten puolue -tyyppistä parodiaa, missä pilkattaisiin kaikkia samalla tavalla.
Silloin tuli Yleltä paljonkin ( Noin viikon uutiset, Yle leaks jne), mutta tuotannot loppuvat aikanaan.
Ei hallituksella ollut aikaa vahtia viihdettä, mitä oli hankalakin tehdä pandemian takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo muttei tainnut jauho/tissibileistä olla yhtään pilakuvaa vaikka kesän kuumin uutinen!
Eikö joku huovuttanut tms bailaavan Sannan? Tämä piti itsekin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville Ranta kuuluu samoihin sisäpiireihin, vaikka ei todennäköisesti itse osallistunut Sannan bileisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra juoksee sakset kädessä
Jos häneltä kysyy jotain ja hän suostuu vastaamaan, ainoa vastaus on "Leikataan!"
Ja Grahn-Laasonen nyökkää mukana muikeasti: "Niin!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville Ranta kuuluu samoihin sisäpiireihin, vaikka ei todennäköisesti itse osallistunut Sannan bileisiin.
Teillä ei ole elämää.
Mun lapset on 21 ja 24 ja nekin katseli itsevaltiaita.