Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin saada ajan Sanna Marinin uudelle miehelle - kuukauden päästä olisi

Vierailija
17.08.2023 |

Nyt jotain rajaa siihen julkkisten palvontaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se pitää kampaamoa?

Vierailija
2/8 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle kampaajalle on Helsingissä kuukaden tai jopa kahden kuukauden jonot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämp-galleriassa.

Vierailija
4/8 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan kampaajalle sen nopeammin pääse, vaikkei ole julkkis. Peruutusaikoja voi tietysti kärkkyä, mutta kun on omat kanta-asiakkaat vuosikymmenten ajalta, ajat varataan heti, kun ne varattavaksi tulevat.

Vierailija
5/8 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä hänelle halusit? Helsingin keskustassa on satoja kampaamoja. Oletko menossa stalkkaamaan miestä?

Vierailija
6/8 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sinä olit sinne menossa tekemään muuta kuin palvomaan julkkista?? 😂 Jos oikeasti olet kanta-asiakas monen vuoden ajalta niin soita hänelle suoraan ja takuuvarmasti saat ajan muutaman päivän sisällä. Itse olen käynyt luottokampaajallani 22 vuotta ja hänen nettivaraussysteeminsä on aina täynnä vähintään kolme viikkoa etukäteen. Mutta jos minulle tulisi joku todella kiireellinen tarve niin hän antaisi ajan vaikka normaalien työaikojensa ulkopuolelta.

Vierailija
7/8 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä hänelle halusit? Helsingin keskustassa on satoja kampaamoja. Oletko menossa stalkkaamaan miestä?

Höhlä sinua. Sillä on oltava iso pullotus kun Santsullekkin kelpaa. Sillä on nääs kokemusta täytteestä.

Vierailija
8/8 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse neljäkymppinen köyhä pitkäaikaistyötön nainen. En ole lapsuuteni jälkeen käynyt kertaakaan kampaajalla. Leikkaan itse hiukseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi