Olantsapiinista eroon
Kuinka kauan voi pisimmillään mennä, että oppii uudelleen nukahtamaan/torkahtamaan ilman Olantsapiinia?
Mutta voinko luottaa siihen, että väistämättä jossain vaiheessa nukahdan edes hetkeksi?
Voiko käydä niin, että jopa kolmen-neljän viikon ajan ainoastaan lepäilen sängyssä silmät kiinni, ennen kuin opin nukahtamaan.
Alan olla epätoivoinen. ):
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tietoa vastaavista tapauksista?
Olisin kiitollinen kaikista kommenteista.
Lopeta jo. Sä teet tän saman aloituksen joka päivä monta kertaa. Lue niitä vastauksia uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo. Sä teet tän saman aloituksen joka päivä monta kertaa. Lue niitä vastauksia uudelleen.
Ei ole vielä sattunut kohdalle ketään, jolla olisi samankaltaisia kokemuksia tai muuten tietoa vastaavasta.
Voinko luottaa siihen, että viimeistään kuukauden kuluessa (3-4 vk) opin uudelleen nukahtamaan? Nukahdan edes hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä sattunut kohdalle ketään, jolla olisi samankaltaisia kokemuksia tai muuten tietoa vastaavasta.
Voinko luottaa siihen, että viimeistään kuukauden kuluessa (3-4 vk) opin uudelleen nukahtamaan? Nukahdan edes hetkeksi.
Netistä olen löytänyt yhden kokemuksen, jossa henkilö valvoi putkeen lähes kaksi viikkoa, kunnes joutui antamaan periksi. En haluaisi antaa periksi. ):
Mutta voinko luottaa siihen, että viimeistään kuukauden kuluessa (3-4 vk) opin uudelleen nukahtamaan? Nukahdan edes hetkeksi.
Onko jollain kokemusta Olantsapiinista tai jostain muusta lääkkeestä? ):
Onko mahdollista, etten opi enää koskaan nukahtamaan? Tuo on mun suurin pelko tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista, etten opi enää koskaan nukahtamaan? Tuo on mun suurin pelko tällä hetkellä.
Jos mun aivot ei enää opi sammumaan. ):
Jotenkin mä vaan haluaisin uskoa, että uni palautuu edes jotenkin perustavanlaatuisena.
Onko kellään tietoa vastaavista tapauksista?