Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelin kerran äitinsä luona asuvan 30-vuotiaan miehen kanssa

Vierailija
17.08.2023 |

Eihän siitä mitään tullut. Seksiä olisi pitänyt harrastaa "teinihuoneessa" 80 sentin sängyssä ja hiljaa ettei äiti kuule 😅
Kaiken lisäksi mies ei edes käynyt itse kaupassa, laittanut ruokaa eikä edes pessyt omia pyykkejään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ette voineet tavata sinun luonasi, koska siellä oli aviomies ja lapset?

Vierailija
2/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No avioliitossa salataan seksi lapsilta ja nainen käy kaupassa , kokkaa ja pyykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin viisikymppisen vanhempiensa luona asuvan kanssa.

Kesämökillä oleskeltiin yhdessä, en olisi voinut olla kotonaan.

Sehän se vähän epäilytti kun oli oppinut liian hyvälle, äipän ostamille ruoille vaikka väittikin itse ostavansa, mutta varmaan todella vähän.

Vierailija
4/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä ette voineet tavata sinun luonasi, koska siellä oli aviomies ja lapset?

Asuin eri paikkakunnalla, kävin työmatkoilla miehen paikkakunnalla.

Ap

Vierailija
5/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran solukämpässä asuvan miehen kanssa, ihan mahdotonta sekin, ei sinne edes mahtunut teinisänkyä leveämpää petiä. Luulisi opiskelijalla olevan varaa parempaan.

Vierailija
6/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä äiti-poika -parit on aika hankalia.

Kasvaneet kiinni toisiinsa ja kyllä äiti tietää!

Vierailija
7/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö sinulla ollut hotellia?

Vierailija
8/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eräällä ulkomaankeikalla kävin erään naisen luona jonka koko suku oli keittiössä syömässä. Oli kiva sitten lähtiessä hiipiä keittiön ohi

Vierailija
9/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö sinulla ollut hotellia?

Mietin ihan samaa. Jos on työmatkalla, niin työnantaja maksaa majoituksen eikä baarissa kysellä, pääseekö sulle yöksi. Vai onko ap niitä, joiden mielestä nainen ei maksa edes välillisesti petipaikastaan.

Vierailija
10/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Melkosia työmatkoja kun majoitus jonkun aikamiespojan äidin kämpillä 80-senttisessä punkassa. Nyt on jo tekemisen meininki!

Vierailija
11/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä äiti-poika -parit on aika hankalia.

Kasvaneet kiinni toisiinsa ja kyllä äiti tietää!

Joo tämä viisikymppinenkin kertoi äidin sanoneen että "saisit paremmankin"...

Vierailija
12/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran miehen kanssa, joka väitti asuvansa äitinsä kanssa, siksi hänen luokseen ei voinut mennä. Seurustelun päätyttyä selvisi, että miehellä oli varsin hulppea kolmio ihan yksinään ja äidin luona hän oli majaillut kaksi yötä juuri silloin kun tapasimme, silloinkin koiravahtina.

Vierailija
13/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Melkosia työmatkoja kun majoitus jonkun aikamiespojan äidin kämpillä 80-senttisessä punkassa. Nyt on jo tekemisen meininki!

En mä nyt sinne yöksi jäänyt, huhheijaa. Hotellihuonekin oli vain joskus, jos oli useamman päivän reissu, ja silloinkin se oli yleensä yhteinen työkaverin kanssa. Useimmiten ajoin yöksi kotiin.

Ap

Vierailija
14/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapsista kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
15/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi olla melkoinen mies että häntä vieläkin muistelet aamu seitsemältä av:lla:D

Vierailija
16/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En mä nyt sinne yöksi jäänyt, huhheijaa. Hotellihuonekin oli vain joskus, jos oli useamman päivän reissu, ja silloinkin se oli yleensä yhteinen työkaverin kanssa. Useimmiten ajoin yöksi kotiin.

Ap

No olisitte mennyt sinne sun autoon. Tai olisit hommannut suksiboxin tai kuvullisen peräkärryn mitä heiluttaa. Niihin vaan kunnon patja pohjalle.

Vierailija
17/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni järkyttyi kun kuuli kylällä juoruiltavan että hänen maanviljelijäpoikansa, isäni veli, ei ole siksi saanut vaimoa koska mummo asuu kotitilalla. Mummon mielestä järjestely oli mitä luonnollisin ja niinhän maalla on aina eletty. Miksi hänen olisi pitänyt kotoaan mihinkään lähteä? Setäni peräkammarinpoikuuteen oli varmasti muitakin syitä kuin mummon asuminen sukutilalla. Huono pukeutuminen, keskustelutaidottomuus ja liian pieni maatila esimerkiksi.

Vierailija
18/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoi olla melkoinen mies että häntä vieläkin muistelet aamu seitsemältä av:lla:D

Minä ainakin olen viime aikoina muistellut tuota viisikymppistä, tuli tässä ihan just pari vuotta hänen kuolemastaan.

Hän ei minun luonani viihtynyt (liian kylmä, liian mitä lie) eikä nähtävästi viitsinyt nähdä vaivaa ajaakseen tänne. Ja lopulta kai äitikin esti kun piti olla aina valmiina kuskaamaan lääkäriin tms.

3

Vierailija
19/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen viime aikoina muistellut tuota viisikymppistä, tuli tässä ihan just pari vuotta hänen kuolemastaan.

Hän ei minun luonani viihtynyt (liian kylmä, liian mitä lie) eikä nähtävästi viitsinyt nähdä vaivaa ajaakseen tänne. Ja lopulta kai äitikin esti kun piti olla aina valmiina kuskaamaan lääkäriin tms.

3

Eli suomeksi sanottuna hän ei ollut kiinnostunut sinusta.

Vierailija
20/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3

Eli suomeksi sanottuna hän ei ollut kiinnostunut sinusta.

No niinpä kai. Tai sitten piheys ja viina vei enemmän. Pari vuotta mietittyään oli valmis minut hakemaan luokseen mutta sitten meni pari päivää ja viikatemies tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä