Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alemmuuskompleksi kun deitti hyväkroppainen ja itse en.

Vierailija
16.08.2023 |

Onko muilla ollut moista epäsuhtaa? Miten kävi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole ollut alemmuuskomplekseja, vaikka deitti olisikin hyväkroppainen. Ihan hyvin kävi, olemme naimisissa ja onnellisia. 

Vierailija
2/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole ollut alemmuuskomplekseja, vaikka deitti olisikin hyväkroppainen. Ihan hyvin kävi, olemme naimisissa ja onnellisia. 

Eikä se oksennellut sängyssä tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hanki itsellesi hyvää kroppaa, jos ulkoiset asiat ovat noin merkityksellisiä? Olisiko kompleksi, jos deittisi osaisi soittaa taitavasti pianoa ja sinä et?

Vierailija
4/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset hanki itsellesi hyvää kroppaa, jos ulkoiset asiat ovat noin merkityksellisiä? Olisiko kompleksi, jos deittisi osaisi soittaa taitavasti pianoa ja sinä et?

En onnistu. En saa edes pudotettua ylimääräisiä kiloja.

Miehet on kovin ulkonäkökeskeisiä, isovatsainenkin haluaa jonku missin.

Pianoa soittaessa ei tarvitse olla naked, joten ei se haittaisi.

Vierailija
5/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli. Sitten menin rasvaimuun ja asennutit perseimplantit sekä sateliitin omakotitalon katolle.

Nyt kuljen taas pää ja pakarat pystyssä.

Vierailija
6/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Sanoi että on ihana vihdoin kohdata ihminen, joka on sinut itsensä kanssa.

Vierailija
7/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Sanoi että on ihana vihdoin kohdata ihminen, joka on sinut itsensä kanssa.

Outo tyyppi.

Vierailija
8/10 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonostihan siinä kävi. No tiedä nyt sitten onko se reilusti alipainoinen hyväkroppainen, mutta kai se katsoi itse olevansa parempi kun oli varaa haukkua minua läskiksi.

Vierailija
9/10 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän rumakin kelpaa seksiseuraksi, mutta ei siitä parisuhteeseen ole kun siihen hommaan on paljon kauniimpiakin tarjolla.

Vierailija
10/10 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse +30kg ylipainoinen, hyvin rintava lattaperse ja tuore deittimies taas sellainen lihaksikasta hiukan pehmeämpi. Itsekin jännitin miten käy mutta sehän tuntuu tykkäävän mun kropasta kuin hullu puurosta vaikka olen häntä kaiken lisäksi reilusti vanhempi. Ehkä se on tää kypsän naisen itsevarmuus joka häntä viehättää, on kuulemma aivan pyörällä päästään musta. Uudet treffit jo sovittu ja haluaa tapailla jatkossakin joten mikäs tässä. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän