Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pliis apua

Vierailija
15.08.2023 |

Miten ihmeessä saatte tyynyt pestyä? Olen laittanut ne pesukoneeseen muttta menevät myttyyn muhkuroiksi. Mies hikoilee ämpärin verran yössä ja ei kun pahenee. En jaksa joka kuukausi ostaa uusiakaan. Toivotonta 😕
Vai olisiko jotain muuta keinoa? Lääkäriin ei suostu koska "ei hänessä ole mitään vikaa".
Mua ne haisevat tyynyt häiritsee.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä tyynyliinoja. Laita ensin vaikka paksu froteepyyhe tyynyn ympärille ja sitten vasta tyynyliina. Osta kunnollisia untuva/höyhentyynyjä, jotka kestävät 60 asteen pesun.

Vierailija
2/11 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusia halpoja, liikahikoiluun ei jatkuva pesu auta, alkavat tyynyt haista. Ei kannata suotta pestä. Eivät kestä pesukertoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle yöksi päähän froteinen kylpyhuppu. Helppo ommella itse, mutta valmiinakin saa. Huppuja on helpompi pestä kuin tyynyjä.

Vierailija
4/11 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle yöksi päähän froteinen kylpyhuppu. Helppo ommella itse, mutta valmiinakin saa. Huppuja on helpompi pestä kuin tyynyjä.

Vierailija
5/11 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostu päähuppuun. Eikä lakanoiden pesuun, ei osaa. Voi hitto.

Vierailija
6/11 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen huolehtia itse omasta vuoteestaan. Voitte vaikka nukkua eri huoneissa, jos haju häiritsee sinua. Miestä haju ja hikoilu selvästikään ei häiritse.

Miehesi on aikuinen. Lopeta toisesta aikusiesta huolehtiminen kuin hän olisi pikkulapsi tai holhouksen alainen.

Vierailija
7/11 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kuolastaako?

='D

Vierailija
8/11 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen tyyny, joka on helppo pestä. Niissä kaikissa ei ole muhkuraiseksi menevää sisusta. Sitten tyynyn suojusliina, se on juurikin hikipäille tarkoitettu tyynyliina, joka suojaa tyynyä. Helppo pestä ja siitä ei mene helposti hiki läpi. Tällä menetelmällä kyllä itse tyynyliinat joutuu koville. Niiden vaihto usein ja kun on pilalla, joutuu ostamaan uusia.

Tunnistan ongelman.

Vierailija
9/11 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ällölle. Hanki miehelle oma sänky ja oma tyyny jota pesee tai vaihtaa jos haluaa.

Vierailija
10/11 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla jonkun sairaan sadistin ehdotus, ei jumalauta

Vierailija
11/11 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ällölle. Hanki miehelle oma sänky ja oma tyyny jota pesee tai vaihtaa jos haluaa.

Miesviha pirskahtelee siellä