Myydyimmät shampoot
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000009761658.html
Yllättääkö?
Minulle oli yllätys että elvital on noin suosittua, onko siihen jokin syy?
Kommentit (15)
Yllättää, etenkin tuo Erittäin hieno suomalainen shampoo.
Tai ei ehkä sittenkään, kun ottaa huomioon, miten huonokuntoisia hiuksia kaupungilla tulee vastaan.
Paljon puhutaan siitä, kuinka suomalainen hiuslaatu on hento, mutta sitten kuitenkin myydään shampoota, joka ei sovi suomalaiselle hiuslaadulle, ja vielä mainostetaan sitä erittäin hienona. Siinä ei ole hienoa muuta kuin nimi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli yllätys tuo erittäin hieno suomishampoo
Kaikkihan tuota ostaa mökeille vierasshampooksi ja osa käyttää ihan itse, meilläkin oli aina mökillä tuota, sillä pesin kyllä itse, mökkishampooksi sitä kutsuttiin. Kun aloin omat shampooni ostaa, niin vaihdoin tosin tervaversioon.
Vierailija kirjoitti:
Mutta linnashampoo ei ole listoilla!
Mielenkiintoista, että XZ ei ole myydympi. Olisin kuvitellut sen suositummaksi.
Jännä ettei Head'n Shoulders ei ollut listoilla.
TRESemmé on paras shampoo mitä kaupasta saa, tietenkään sitä ei listalta löydy.
Halvimmat shampoot. Sokoksesta jne. ehkä ostetaan lahjaksi kalliimpaa, mutta jokapäiväisessä käytössä halpa perusshampoo
Olaplex on yllätys. En tiennyt sen olevan noin suosittu. Onko jotenkin erityisen hyvä shampoo?
Eipä oikeastaan. On tullut itsekin käytettyä monia noista. Kun olin vielä töissä, käytin muun muassa Redkenin hiustuotteita. Nyt mennään tolla Elvital/Garnier/XZ-linjalla. Miehet käyttää usein Hienoa Suomalaista shampoota.
Vierailija kirjoitti:
Olaplex on yllätys. En tiennyt sen olevan noin suosittu. Onko jotenkin erityisen hyvä shampoo?
Olaplexin tuotteet taitaa olla suosituimpia hiusten korjaamiseen tarkoitettuja tuotteita. Monet käyttää, joilla on vaalennetut hiukset. Vaalennus tuhoaa ja kuivattaa hiusta.
Vierailija kirjoitti:
Tai ei ehkä sittenkään, kun ottaa huomioon, miten huonokuntoisia hiuksia kaupungilla tulee vastaan.
Paljon puhutaan siitä, kuinka suomalainen hiuslaatu on hento, mutta sitten kuitenkin myydään shampoota, joka ei sovi suomalaiselle hiuslaadulle, ja vielä mainostetaan sitä erittäin hienona. Siinä ei ole hienoa muuta kuin nimi.
Hennolle hiuslaadulle tarkoitetut erikoistuotteet maksaa sen 30-40€ puteli. Ei ole varaa moisiin.
Vierailija kirjoitti:
TRESemmé on paras shampoo mitä kaupasta saa, tietenkään sitä ei listalta löydy.
Samaa mieltä. Olen käyttänyt paljon kampaamotuotteitakin, mutta TREsemme ajaa saman asian paljon halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan tuota ostaa mökeille vierasshampooksi ja osa käyttää ihan itse, meilläkin oli aina mökillä tuota, sillä pesin kyllä itse, mökkishampooksi sitä kutsuttiin. Kun aloin omat shampooni ostaa, niin vaihdoin tosin tervaversioon.
Meilläkin oli tuota hieno suomishampoota mökillä: 80 luvun jälkeen ei sitä shampoota enää ole näkynyt 😂
Vierailija kirjoitti:
Toisille sopii toisenlainen. Mulla EHS on luottotuote. Kaikki muu jättää hiukseni sähköisiksi ja takkuuntuviksi. On kokeiltu kymmenittäin shampoita ja hoitoaineita eri hintaluokista. Cutrinin Ainoa -shampoo on toinen, joka pääsee lähelle.