Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sun yli 70-vuotiailla vanhemmilla on ajokortti ja auto, niin uskallatko mennä heidän kyytiin?

Vierailija
14.08.2023 |

Olen alkanut hieman jännittämään vanhempieni kyydissä. Onneksi vain harvoin joudun siihen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nykyiset seitsemänkymppiset ovat kuin edellisen sukupolven kuusikymppisiä.

Vierailija
2/8 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ajattelin, että pitäisi mennä yli 80v vanhemman kyytiin, ihan vain tietääkseni vieläkö siitä ajosta jotain tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa typerä avaus taas...huoh. Ikärasismia?

Vierailija
4/8 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kahdeksankymppinen isäni ajaa moortoripyörääkin yhä niin hyvin, että uskallan antaa lapseni hänen kyytiin pienelle lenkille.

Seitsemänkymppisinä vanhempiani ei erottanut kuuskymppisistä.

5/8 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! 😃

Vierailija
6/8 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ja jos jotakin pitää peräkärryllä vetää, otan isän aina mukaan kuljettajaksi. Itse en millään ole oppinut peräkärryn kanssa peruuttamaan kääntäen mutta häneltä se sujuu 50- vuoden kokemuksella.

Vierailija
7/8 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isovanhemmilla alkoi näkyä pahempia iän tuomia muutoksia vasta kun ne oli noin 80-vuotiaita. Omat appivanhemmat on nyt jotain 72-75 -vuotiaita ja ihan skarpissa kunnossa. Niin että en huolehdi appiukon kyydissä. Se tosin haluaa istua aina ite kyydissä jos jonnekin mennään porukalla, varmaan siksi, kun anopilla ei ole korttia ja appi on ollut aina perheen kuski, niin luultavasti on kiva välillä vaan istua kyydissä. 

Vierailija
8/8 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

86v isäni ajelee pitkiä matkoja lähes päivittäin. Ei ongelmia.