Lue keskustelun säännöt.
Olen ollut koko elämäni ikisinkku (30v) ja nyt ahdistaa kun on vihdoin poikaystävä ja sukulaiset ja perhe utelee
12.08.2023 |
Koko ajan sellaista ihme nälvimistä ja uteliaisuutta suhteestani, esim tätini kysyi olenko pussaillut jo tämän miehen kanssa ja olen 30v....tuntuu että mua ei arvosteta tai pidetä ikäisenäni lainkaan...? Jotenkin ahdistava olo. Mitä pitäisi tehdä? Olen onnellinen tämän miehen kanssa mutta läheisten utelut ahdistaa. Kun en ole tottunut tällaiseen. (en tykkää olla huomion keskipiste ja nyt tuntuu että olen)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nälvijöitä taitaa ärsyttää se, etteivät voi enää pitää sinua "alempiarvoisena" nyt, kun "löysit" puolison. Yllättävän monissa suvuissa ja kaveriporukoissakin sinkku on aina altavastaaja ja sellainen, joka nähdään ensisijaisesti sinkkuutensa kautta. Puolison tuleminen mukaan kuvioihin sekoittaa pakan ja saa ehkä sinkkua reppanana pitäneet miettimään omia parisuhteitaan. Ovatko ne sittenkään niin hyvällä mallilla, kuin itselleen ovat uskotelleet? Nyrkkisääntönä voisi sanoa, että onnellisissa suhteissa olevat ja kypsät aikuiset ihmiset eivät koskaan mollaa ns. myöhemmällä iällä rakkautensa löytänyttä ihmistä eivätkä toisaalta nälvi ja väheksy sinkkuja.