Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi persut pyrkivät alistamaan keskustaa?

Vierailija
12.08.2023 |

Sanelemaan mitä kepun tulisi tehdä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persujen vastustaja, mutta ei ole mitenkään alistamista tai sanelua jos he esittävät toiveita siitä miten asiat menisivät. 

Vierailija
2/6 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun porukat järkiintyy syrjäseiduilla niin juoksevat keskustaan, etteivät kuole nälkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen persujen vastustaja, mutta ei ole mitenkään alistamista tai sanelua jos he esittävät toiveita siitä miten asiat menisivät. 

Toiveita? Kun puhuvat kepusta samaan aikaan hyvin halventavasti?

Vierailija
4/6 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta on yrittänyt hävittää persut ja sen edeltäjän jo 1960-luvulta alkaen. SDP kehotti vassareita ja virheitä äänestämään taktisesti itseään. Miksi SDP haluaa alistaa virheet ja vassarit?

Vierailija
5/6 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi persujen pitäisi kehua kilpailijaansa, kun koko media on puhunut jo vuosikausia keskustasta halventavasti?

Vierailija
6/6 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi persujen pitäisi kehua kilpailijaansa, kun koko media on puhunut jo vuosikausia keskustasta halventavasti?

Millä tavoin keskusta kilpailee persujen kanssa? Sehän on kiltisti oppositiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme