Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieluummin paljon rahaa käyttelytilillä kuin vähän rahaa ja sekin vähä osakkeissa

Vierailija
11.08.2023 |

Mutta muodikasta se ei ole. Häpeällistä suorastaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan kypsynyt kaikkeen sijoitushehkutukseen tai enemmin sijoituspainostukseen. Miksi h*** pitäisi koko ajan säästää ja säästää ja kasvattaa omaisuutta? Kun kuolee kumminkin. Missä iässä saa elää?

Löytyy se 3kk pahanpäivänvara ja eläkesäästöjä ja kiinteistöomaisuutta ja muutamalla tonnilla osakkeita/rahastoja. Mutta pääomatuloilla ei eletä nyt eikä tulevaiisuudessa ja töissä on pakko käydä.

No et kyllä tuon perusteella ole sijoitellut juurikaan yhtään.  Muutaman kymppitonnin sijoitussalkun saa kuukausissa...  Ja kyllä minä ainakin voisin elää pääomatuloillani.

No ei todellakaan valtaosa suomalaisista saa säästettyä muutaman kymppitonnin salkkua "kuukausissa".

Nekin jotka lapselle säästävät salkkua saavuttavat ne muutamat kymppitonnit 18 vuoden aikana.

Oletko koskaan katsonut mikä on suomalaisten mediaanipalkka ja paljonko siitä jää asumisen, bensan, sähkön, ruuan ja vakuutusten jälkeen käteen?

Ainakin minun salkkuni on kasvanut 35 000 eurolla tänä vuonna. Ihan tavallinen valkokaulusduunari olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan