Mies murjottaa kun varasin meille lomareissun
Saisinko vertaistukea muilta, jotka eivät ikinä osaa tehdä oikeita asioita kumppaninsa mielestä?
Varasin eilen meille pitkän viikonloppuloman kivaan, vähän eksoottiseen kohteeseen. Päivien piti käydä hänelle, kustannan itse kaiken ja huolehdin kaikki käytännön järjestelyt. Illalla ihmettelin toisen pahantuulisuutta ja selvisi, ettei hän oikeastaan haluaisikaan lähteä, kohteessa ei ole mitään häntä kiinnostavaa ja lentokin on liian pitkä (kolme ja puoli tuntia).
Kommentit (36)
Eksäni oli samanlainen. Sanoi aina joo mutta sitten kun olin varannut matkat, ei halunnutkaan lähteä. Ei vain kehdannut latistaa intoani. Ensin peruin matkat ja sitten lähdin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Niin eli jonnekkin Marokkoon menossa? Siellä tosiaan sielu ei lepää.
Ei oo mikään tällainen kohde, ei kaupunki- tai rantaloma. Autolla kierrettäisiin pääasiassa luontonähtävyyksiä katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen murjottaa kun varasin meille patikointi- ja kalastusreissun viikoksi pohjoiseen! Vertaistukea?
Minä lähtisin ilomielin! Ainakin jos ei ole pakko kalastaa vaan lähinnä ois sitä patikointia.
Lapsellista mököttää toisen tarjoamasta lomasta. Jos ei saa suutaan auki kun asiasta kysytään, niin on turha valittaa.
Sanot sille, että ekana iltana otetaan sitten kunnon pannut.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ilmoitin muijalle, että lähdetään syyskuussa yhdessä viikoksi Pohjois-Norjaan kalastamaan, niin muija veti hirveet kilarit. Olisi kuulemma halunnut jonnekin etelään. Mikä avuksi?
Olisiko ilmoittamisen sijasta kannattanut kysyä siltä kumppanilta, kuten aloittaja teki? Ties vaikka muijasi ei ole yhtä idiootti kuin aloittajan kumppani.
No kun ei pääse siellä pettämään ja taisi olla jo suunnitelmia toisen kanssa. Oikeasti, tuollainen tiuskiva mies pettää lähes aina, mutta ei uskalla jättää, koska pitää naista varalla.
Tuntuu järjettömältä tuollainen vääntäminen ja kommentit täällä. Itselläni on mies, joka innostuu ihan mistä vaan ja minäkin lähden mielelläni mukaan luontoretkille, joita tehdään ihan tässä lähiympäristössäkin viikonloppuisin. Välillä hämmästyn yhä, miten suppeat mielenkiinnon kohteet ihmisillä voi olla ja miten vaikeaa on tehdä jotain sellaista, mistä toinen nauttii enemmän kuin itse. Minä esimerkiksi kannan mukana lehtiä ja kirjoja, jotta minulla on myös omaa tekemistä, jos vaikka pelkkä kalastaminen alkaa tympiä.
Jos äijä tiesi, mitä on tulossa, mutta ei aikaisesti suuta sanoakseen, että ei tee mieli, on ihan turha murjottaa.
Sellasta sattuu. Seuraavalla kerralla muistaa sanoa mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ilmoitin muijalle, että lähdetään syyskuussa yhdessä viikoksi Pohjois-Norjaan kalastamaan, niin muija veti hirveet kilarit. Olisi kuulemma halunnut jonnekin etelään. Mikä avuksi?
Olisiko ilmoittamisen sijasta kannattanut kysyä siltä kumppanilta, kuten aloittaja teki? Ties vaikka muijasi ei ole yhtä idiootti kuin aloittajan kumppani.
Jep. Lähdetäänkö syyskuussa reissuun näinä päivinä? Ajattelin kalareissua Pohjois-Norjaan. Jokainen normaali ihminen ilmoittaa siinä kohti, että reissu sopii, mutta haluaisin jonnekin etelään mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu järjettömältä tuollainen vääntäminen ja kommentit täällä. Itselläni on mies, joka innostuu ihan mistä vaan ja minäkin lähden mielelläni mukaan luontoretkille, joita tehdään ihan tässä lähiympäristössäkin viikonloppuisin. Välillä hämmästyn yhä, miten suppeat mielenkiinnon kohteet ihmisillä voi olla ja miten vaikeaa on tehdä jotain sellaista, mistä toinen nauttii enemmän kuin itse. Minä esimerkiksi kannan mukana lehtiä ja kirjoja, jotta minulla on myös omaa tekemistä, jos vaikka pelkkä kalastaminen alkaa tympiä.
No jep, ja jos toinen vielä maksaa koko lystin niin oikeasti... Kuka kehtaa valittaa. Tai siis, toki jos koko ajatus on vastenmielistä niin ei tietenkään kannata lähteä, mutta silloin varmaan sanoo sen heti suoraan. Ja toisaalta hölmöä edes ehdottaa sellaista mitä tietää toisen inhoavan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Lähdetäänkö syyskuussa reissuun näinä päivinä? Ajattelin kalareissua Pohjois-Norjaan. Jokainen normaali ihminen ilmoittaa siinä kohti, että reissu sopii, mutta haluaisin jonnekin etelään mieluummin.
...Siis jos ei tykkää ajatuksesta. Monet naisetkin kyllä tykkää matkustaa Pohjois-Norjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mikään tällainen kohde, ei kaupunki- tai rantaloma. Autolla kierrettäisiin pääasiassa luontonähtävyyksiä katsomassa.
Turhaa lentelyä edestakaisin ja turhaa autoilua. Näillähän se maailma pelastuu.
Hyvähyvä. Onneksi mies on fiksumpi eikä ole kiinnostunut lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa lentelyä edestakaisin ja turhaa autoilua. Näillähän se maailma pelastuu.
Hyvähyvä. Onneksi mies on fiksumpi eikä ole kiinnostunut lähtemään.
Autoilu ja lentely kiinnostaa miestäni siinä määrin paljon, että mikä tahansa muu on murjotuksen syy ennen tätä.
Kuvitellaanko yleisesti, että naiset haluavat etelään/kaupunkilomille ja miehet pohjoiseen/luontokohteisiin? Esim. meidän perheessä on ihan päinvastoin. En saisi miestä jonnekin Norjan vuonoille kirveelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos miestä ei kiinnosta lähteä, voithan jättää hänet kotiin ja lähteä jonkun kaverisi kanssa.
Lemmenloma kaverin kanssa, ok. Ei ihan samat ajatukset siitä, miten muistoja hankitaan parisuhteessa.