Entä jos mä olenkin eron jälkeen mustasukkainen miehestäni?!
Tai siis eihän se sitten ole enää mun mies! Eroa tässä olen harkinnut jo jonkin aikaa luottamuksen menettämisen takia. Aloin tuossa vain miettimään että mitenköhän minä suhtaudun sitten siihen kun mies alkaa olla toisten naisten kanssa? Kokemuksia kiitos! Rakkauteni ei ole kuollut vaikka kaiken kokemani jälkeen voisi niin luulla. Eron ottaminen onkin tämän vuoksi pirun vaikeaa.
Kommentit (13)
Jos olet jo nyt mustasukkainen miehestäsi, tulet olemaan sitä eron jälkeenkin.
Jos taas ero tuntuu enemmän helpotukselta ja siltä että hyvä kun pääsee eroon miehestä, niin todennäköisesti et ole mustasukkainen eron jälkeen
No sitten olet. Luultavasti oletkin. Mutta sekin tunne laantuu ajan kanssa. Sä löydät uuden miehen ja sitten olet mustis siitä.
Sit et varmaan ole vielä valmis eroamaan. Koska silloin kun kuppi on lopullisesti täynnä niin ne exän tekemiset ei oikeasti kiinnosta v*ttuakaan.
Tuo mustasukkasuus helposti johtaa sitten siihen että alatte exän kanssa eronne jälkeen taas säätämään ja sitten jos kuvioissa on jo uusia niin draamaa on tiedossa.
Kyllä itselleni otti koville se kun mies ensinnäkin alkoi etsiä seuraa heti eron jälkeen (noin viikossa) FB-datingistä ja lisäili näitä naisia kaverikseen FB:ssä.
Se sattui eniten, kun hän alkoi eron jälkeen muutaman kuukauden päästä säätämään jotain myös yhden naisen kanssa, johon oli ihastunut jo silloin kun tutustuin exään. Näin paljon erilaisia painajaisia exästä, vaikka normaalisti en nähnyt hänestä unta ollenkaan.
Eli kyllä varmasti tulee myös mustasukkaisuuden tunteita, ei mitkään tunteet kuole mikäli rakkautta on vielä taustalla. Kannattaa lukea vaikka jo ennen eroa kirja erovuoden matkaopas niin tiedät mihin olet ryhtymässä. En siis suosittele eroamaan, ellei ihan oikeasti ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Sit et varmaan ole vielä valmis eroamaan. Koska silloin kun kuppi on lopullisesti täynnä niin ne exän tekemiset ei oikeasti kiinnosta v*ttuakaan.
Tuo mustasukkasuus helposti johtaa sitten siihen että alatte exän kanssa eronne jälkeen taas säätämään ja sitten jos kuvioissa on jo uusia niin draamaa on tiedossa.
Tätä olen miettinyt. Että jos en kuitenkaan sitten ole valmis lopulliseen eroon? Pelkkä ajatuskin siitä että mieheni alkaisi perustaa uutta perhettä saa karvat nousemaan pystyyn! Mies ei eroa halua, vain minä koska en luota enää häneen. Ja koska mies ei edes pahoittele tekemisiään, anteeksi pyytämisestä puhumattakaan! ap
No sitten olet, mutta elämä menee eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mustasukkasuus helposti johtaa sitten siihen että alatte exän kanssa eronne jälkeen taas säätämään ja sitten jos kuvioissa on jo uusia niin draamaa on tiedossa.Tätä olen miettinyt. Että jos en kuitenkaan sitten ole valmis lopulliseen eroon? Pelkkä ajatuskin siitä että mieheni alkaisi perustaa uutta perhettä saa karvat nousemaan pystyyn! Mies ei eroa halua, vain minä koska en luota enää häneen. Ja koska mies ei edes pahoittele tekemisiään, anteeksi pyytämisestä puhumattakaan! ap
Sekopää.
No ei ole normaalia jäädä suhteeseen tuon takia, jos muuten suhteesta kärsii.
Mitä jos avaisit suhteen, antaisit miehen vapaasti tavata nyt jo avioliitossa muita tai sitä ketä on tapaillut jo nytkin. Et asettaisi ehtoja miehelle. Saisit silloin jäädä avioliittoosi, josta sinun on vaikea irtaantua ja miehesi elämä olisi onnellisempi myös, kun ei tarvitsisi kokoajan valehdella sinulle. Miehesi haluaa selvästi pitää sinut, mutta sinä et ole ainoa mitä hän haluaa.
Se että mikään avioliitossasi ei muutu ja epäilyksesi vain jatkuu ei ole tila, jossa mikään muuttuisi milloinkaan. Aika ei paranna tuollaista tilaa.
Elämme tässä nyt vain kerran, ole armollinen, sinä et voi omistaa toista, kuten ei sinuakaan kukaan voi omistaa. Emme elä orjayhteiskunnassa, onneksi.
Kyllä kait se ketutus kaikkeen mieheen liittyvään kasvaa niin suureksi että välittäminenkin lopulta häviää?
Mustasukkaisuus eron jälkeen on enemmän, kuin yleinen tunne. Minulle se on ainakin henkilökohtaisesti se inhottavin tunne eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet jo nyt mustasukkainen miehestäsi, tulet olemaan sitä eron jälkeenkin.
Jos taas ero tuntuu enemmän helpotukselta ja siltä että hyvä kun pääsee eroon miehestä, niin todennäköisesti et ole mustasukkainen eron jälkeen
On outo harha, ettei mustasukkaisuuden tunnetta voisi käsitellä, jos ja kun sen kokee.
Ero voi tuntua helpotukselta ja parantaa elämänlaatua, VAIKKA tuntisi mustasukkaisuutta toisen löytäessä uuden. Ei se tunne ole mikään maailmanloppu.
Etkö voi antaa anteeksi, jos rakastat. Siis tietysti, jos mies on pahoillaan.