Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sairaalasarjoissa juostaan ja huudetaan

Vierailija
10.08.2023 |

Käytännössähän sairaalan ensiavussa on hiljasta. potilaat vaan istuu ja odottaa.

Voitaisiin tehdä joku realistinen sarja jossa potilaat passitetaan kotiin kuolemaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä luodaan dramatiikkaa. Olen joskus katsellut ensiavussa toimintaa ja miettinyt kuinka monta potilasta ehtii kuolla ennenkuin siellä havaitaan että nyt on tuollakin jotain pahasti vialla. Joskus olen itse käynyt sanomassa hoitajille että nyt tarvitaan apua tänne ja vähän äkkiä, kun eivät tunnu omalta juoruamiseltaan huomaavan mitään.

Vierailija
2/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et odotushuoneessa istuessasi näe niitä tiloja joissa tapahtuu. Ei niissäkään tosin juosta ja huudeta, mutta harpotaan ja puhutaan kovempaa jos tilanne vaatii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri katsoi joskus kun palokunta saapui vastapäisessä talossa olevan palon takia, asukas hyppäsi parvekkeelta. palokunta mietti mihin parkkeeraa auton jne. Leffassa uljaat urokset ois kiivennyt rännejä pitkin jne.

Vierailija
4/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä laverilla maatesssa ihmettelee mikä maksaa, ketään ei näy. Kansliassa lääkäri haastattelee hoitusua viikonlopun riennoista. kerran makasin 6 tuntia juuri siinä kanslian vieressä ja katselin touhua, ei noi totuudenmukaiset sarjat kovin totuudenmukaisia ole.

Vierailija
5/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran valvonnassa ollessani lähdin käymää vessassa. Siellä vanhus kroolasi omassa virtsassaan, sanoin asiasta ohimenneelle hoitajalle ja sitten alkoi tapahtumaan.

Viisi hoitajaa ja siivoustiimi tulivat paikalle samantien, vanhus pestiin ja puettiin uuteen pyjamaan ja ne viisi hoitajaa olivat kaikki voivottelemassa sängynvieressä voivottelemassa.

Vessa kiilsi minuutin päästä kuin olisi vasta juuri rakennettu. Siinäpä olisi ollut herkullinen tilanne roskalehdistölle kun omaiset olisivat tulleet tapaamaan isäänsä, että joo, tämä on kyllä valvontaosasto jossa kaikki ovat piuhoissa mutta me ei tiedetä missä teidän isänne on.

Vierailija
6/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä totta. Teho-osastolla on varmaan vähän vilkkaampaa.

Vierailija
7/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut sairaalassa aika monta kertaa, ainut kiire mikä siellä on on henkilökunnan kiire päästä tauolle tai kotiin.