Muistuttaako teidän aikuiset lapset isovanhempiaan? Vai vanhempiaan?
Meillä on tytär ja poika ja molemmat kopioita jo edesmenneistä isovanhemmista miehen puolelta.
Kommentit (9)
Tytär muistuttaa miehen isoisän äitiä niin paljon että näyttävät valokuvissa ihan samalta. Poika näyttää hieman enoltaan, mutta ei niinpaljon että voisi sanoa kopioksi.
Kutsuin esikoispoikaa joskus vahingossa siskoni nimellä, kun hän oli pieni, varmaan heissä jotain samaa sitten oli. Nuorimmainen muistuttaa minua.
Ulkonäöltäni olen isäni kopio. Minkä tahansa ikävuoden kuvia katsoo, olemme ilman silmälaseja samannäköisiä. Lapseni taas on tullut selvästi tätiinsä (siskoni) ja mummuunsa (äitini).
Meillä on 9 lasta... En koe että kukaan olisi tullut varsinaisesti minuun, mutta ehkä sitä on vaikea havaita...
Myöskään isäänsä ei kukaan ole tullut kovin selvästi. Tosin ulkopuolisten mielestä kaikki pojat näyttää isältään... Not.
Muiden sukulaisten piirteitä taas löytyy tosi paljon. Yksi tytöistä on kuin ilmetty mummonsa, toinen on ihan kuin tätinsä. Yksi pojista on kuin ukkinsa jne. Jne
Ei muistuta ketään tuntemaani sukulaista, ei taida ollakaan minun, on varmaan vaihtuneet laitoksella.
Tunnistan tyttärensä molempien vanhempiensa piirteitä. Äitinsä hajamielisyys ja suuntavaiston puute, isänsä ehdottomuus ja draama.
Tietenkin, samoista geeneistä syntyneet.
Yksi mun tyttäristäni on mun äitini nuoruuden kuva, silmien väri mun isältäni. Hassuinta että pojantytär on taas ihan samannäköinen kuin hän.
Muuten aika mix, poika eniten isänsä näköinen. Yksi tyttäristä isän ja anopin mix ja yksi on mun näköiseni mutta vartaloltaan kuin mun äitini
Molemmat lapset näyttävät paljon minulta lapsena. Sen on vähän hassuakin, koska ovat kuitenkin keskenään hyvin erinäköiset. Mutta kai toinen on sitten perinyt silmät, otsan ja suun ja toinen taas posket, nenän ja leuan.
Älykkyydeltään ovat tulleet minuun.....
Vanhin poika on kuin isänsä isä, pikkutarkka ja kaikki pitää olla just. (Isänsä ei ollut).
Tytär on kuin isänsä serkut ja tädit, samaa näköä ja kipakka itsetietoinen luonne.
Nuorin on tullut isäänsä, ystävällinen seuramies, tulee kaikkien kanssa toimeen.