Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Name it!

17.12.2006 |

Hei!

Ostin vauvalle Name it:n tuollaisen ruskean pörröhaalarin. Ollaan pidetty nyt lauhoilla keleillä sitä n. kuukauden verran. Tänään huomasin että painonapit oli irronnut kokonaan kahdesta kohdasta. Eli sen napin kohdalla on nyt vain pelkkä reikä ja se nepparin toinen puoli on kiinni siinä toisella puolella. selitinköhän tarpeeksi sekavasti? ;)

Mutta siis ajattelin ilman muuta antaa palautetta, mutta ei taida löytyä name it:lta nettisivuja joille palautetta voisi antaa.

Liikkeeseen tietenkin voisin mennä antamaan palautetta, mutta minulla ei ole enää kuittia jäljellä ja myyjät muutenkin on siellä aika myrtsejä niin ei paljoa innostaisi sinne mennä...

Miten itse toimisitte? Mielestäni haalarin ei noin nopeaan saisi noin rikki mennä näin lyhyen käytön jälkee...Vai oletteko samaa mieltä?

Muuten olen ihan suht tyytyväinen kyseisiin vaatteisiin ollut, paljon on kaikkea ihanuuksia siellä liikkeessä joten haluaisin siellä käydä jatkossakin :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla kuittia, jos tuotteessa on selkeä virhe. Kaupan pitää joko korjata virhe, vaihtaa tuote vastaavaan tai jos ei onnistu, sitten rahat takaisin.

Vierailija
2/4 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla kuittia jos tuotteessa on selkeä virhe - kyllähän neppareiden pitää kestää. Kaupan pitää korjata tuote, vaihtaa vastaavaan tai jos ei onnistu, niin sitten rahat takaisin. Itse olen pari kertaa vienyt vaatteen takaisin parin kuukauden käytön jälkeen, joka kerta olen joko saanut uuden tuotteen tilalle tai sitten rahat takaisin. Kerran kyllä kesti puoli vuotta, kun lähettivät tehtaalle tutkittavaksi, mutta lopulta sain uuden neuleen tilalle. Piti olla aika sinnikäs, mutta kyse oli n. 100 e hintaisesta tuotteesta, niin sitä ei viitsinyt jättää puolitiehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liä laadultaan, kuten hintakin kertoo.

Jatkossa olenkin ollut tooooosi tyytyväinen kun olen ko.merkin kiertänyt kauempaa.

Kuititta vaihto voi olla hankalampaa, luulisi onnistuvan, jos kysessä tän sesonsin tuote ettei ale tuote niin uskovat että olet heiltä sen ostanut hiljattain....

Vierailija
4/4 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset