Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaskokemus

Mummeli
09.08.2023 |

Kävin etukäteen tutustumassa zeppeliinin Kicks -liikkeeseen. Aikomuksena oli tuoda useampia ulkomaalaisia ystävättäriäni ostoksille. Olen n. 60 v. Sen johdosta palvelu oli vähättelevää ja ivallista kysellessäni eri tuotemerkkien saatavuudesta yms.
Asiakkaita ei muita ollut. Jäi pimut vielä ivallisesti naureskelemaan jälkeeni. Ei neitoksinen tiennyt että jäi melko hyvä raha saamatta liikkeelle. Teimme ostokset muualla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä raahaa sinne itsesi kaltaisia muumioita haisemaan.

Vierailija
2/3 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuulostaa siltä, että olit luonut tuon asenteen jo valmiiksi pääsi sisällä ja sen mukaan myös menit myymälään. Pimuttelusta ja tuosta uskosta, että sinun ja ystäviesi rahat ovat jotenkin merkittäviä jää muutenkin sellainen vaikutelma, että pidät itseäsi turhan tärkeänä.

Ja ne "pimut" eivät välitä ainakaan rahoistasi pätkän vertaa. Saavat ihan saman surkean tuntipalkan kävit sinä ja kaverisi myymälässä tai sitten ette.

Itse olen saanut tuolla aina iästäni huolimatta hyvää palvelua, mutta osaan itsekin käyttäytyä asiallisesti ja kohteliaasti. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä raahaa sinne itsesi kaltaisia muumioita haisemaan.

Näin se on. Ei ne neitokaiset rahasta piittaa vaan siitä, mikä sopii profiiliin. Ehkä kuitenkin olisivat kiinnostuneen muodikkaasti ja kalliisti pukeutuneesta, viimeisen päälle tällätystä 70-vuotiaasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi