Minulla on se vaihe elämässä kun tuntuu, että "en enää koskaan" - tapaa ketään, elä hyvää elämää.
Isojen muutoksien myötä tässä on nyt kammettu tasaiselle maalle. Huh huh, enkä todellakaan jaksa elämää, en yhtään sen enempää kuin on pakko.
Puoli vuotta aloitin muutostyöt, erittäin radikaalit.
Tai oikeastaan se alkoi muutama vuosi sitten mutta sai vuoden alkutaipaleella päätöksen.
Nyt elän rauhallisempaa aikaa ja vain itselleni. Olen sinkku, melko nuori nainen ja uusi versio syntynyt taas kivun ja tuskan jälkeen.
Nyt on vain sellainen olo, että mitä sitten? Mitä ihmettä teen? Saanko enää koskaan uusia ystäviä, ihania kohtaamisia miesten kanssa, hyvää seksiä, nautinko elämästä enää ylipäätään muiden kanssa enää?
Paljon pyörii kaikenlaista kysymystä ja samalla olen varautunut olemaan itsekseni. En jaksa vielä ollenkaan deittailla vaikka seksiä olisi joskus kiva saada. En kuitenkaan taida pystyä sellaiseenkaan.
Kaikki on vähän auki, epävarmaa ja kuin olisi työnnetty yksin maailmaan, jonnekin rinnakkaistodellisuuteen taas aloittamaan tyhjästä.
Uusi peli alkaa taas.
Ymmärtääkö teistä joku? Mitä neuvoisit?
Kommentit (8)
Koita kestää! Paina duunia eteenpäin ja koita selvitä talousvaikeuksista. Kyllä sinulle joku sopiva vielä löytyy.
-Elämää miettivä mies
Olen jo 50, mutta sama tilanne ja fiilikset.
Eipä tässä muu auta, kuin järjestää asioita niin hyvin kuin mahdollista.
Osan olen saanut kuntoon, toiset ovat vielä listalla. Tahtoisin uudistaa sosiaaliset ympyrät ainakin osittain. Samoin työn.
kuin ajotukki kirjoitti:
hyi helvetti että alkoi ahdistaa tuollainen elämä, jossa ei ole mitään kykyä reagoida omiin toimintoihin mitenkään.
Mitä? Ihan täytyy mielenkiinnosta kysyä, että mitä oletat tuon tekstin pohjalta minusta tai miten ymmärsit tekstin?
Olen käynyt todella raskaan tien. Parisuhteen loppu viimein oli loistava asia. Sen jälkeen aloin toipumaan masennuksesta, aloitin taas kokopäiväisen työn.
Sitten aloin liikkumaan, syömään terveellisesti. Olen laihtunut tämän vuoden aikana 15 kg.
Sitten päätin selvittää raha-asioitani, hankin hyväpalkkaisen työn. Nyt teen sitkeästi töitä koko ajan ja välillä kahta työtä.
Menen koko ajan eteenpäin. Vaikka välillä tuntuu kuin kelluisin vain paikallani ja olen sekaisin mitä pitäisi tehdä. On sellainen latautunut olo.
Tiedän kuitenkin, ettei ole kiirettä. Otan tämän vuoden täysin itselleni ja määrätietoisesti tietenkin menen eteenpäin.
Ap
Mitä sulle tapahtui siis? Menikö kaikki ihmissuhteet?
Miten vanha olet?
Vierailija kirjoitti:
Miten vanha olet?
Väkivaltainen suhde. Narsistinen vahvasti.
Ystävät kääntyivät lopulta hänen puolelleen. Katkaisin välit.
Työt meni, itsekunnioitus, rahat ja kadotin itseni kokonaan.
Masennuin pahasti. En enää kyennyt nousemaan sängystä. Halusin vain kuolla. Yritin mutta en onnistunut.
Olin 6 kk pois työelämästä, en enää jaksanut vain.
En käynyt suihkussa, en kaupassa. Apua en saanut muuta kuin lääkkeitä.
Onneksi ne auttoivat jonkin ajan kuluttua. Pääsin eroon lopullisesti miehestä ja nousin ylös.
Nyt olen sillä tiellä ollut hyvän alun.
Ensimmäinen terapia aika suhteeseen liittyen on ensi viikolla. Vieläkin hävettää, tuntuu pelottavalta puhua asioista. Kuitenkin haluan puhua ja kertoa tarinan jollekin, joka osaisi auttaa minua eteenpäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vanha olet?Väkivaltainen suhde. Narsistinen vahvasti.
Masennuin pahasti. En enää kyennyt nousemaan sängystä. Halusin vain kuolla. Yritin mutta en onnistunut.
En käynyt suihkussa, en kaupassa. Apua en saanut muuta kuin lääkkeitä.Onneksi ne auttoivat jonkin ajan kuluttua. Pääsin eroon lopullisesti miehestä ja nousin ylös.
Nyt olen sillä tiellä ollut hyvän alun.Ensimmäinen terapia aika suhteeseen liittyen on ensi viikolla. Vieläkin hävettää, tuntuu pelottavalta puhua asioista. Kuitenkin haluan puhua ja kertoa tarinan jollekin, joka osaisi auttaa minua eteenpäin.
Ap
Hyvä, että erosit tuollaisesta väkivaltaisesta narsistisesta miehestä. Ikävä, että ystävät meni. Ansaitset parempaa! Toivottavasti terapia auttaa ja löydät uusia näkökulmia elämänlaatusi parantamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vanha olet?Väkivaltainen suhde. Narsistinen vahvasti.
En käynyt suihkussa, en kaupassa. Apua en saanut muuta kuin lääkkeitä.Onneksi ne auttoivat jonkin ajan kuluttua. Pääsin eroon lopullisesti miehestä ja nousin ylös.
Nyt olen sillä tiellä ollut hyvän alun.Ensimmäinen terapia aika suhteeseen liittyen on ensi viikolla. Vieläkin hävettää, tuntuu pelottavalta puhua asioista. Kuitenkin haluan puhua ja kertoa tarinan jollekin, joka osaisi auttaa minua eteenpäin.
Ap
Hyvä, että erosit tuollaisesta väkivaltaisesta narsistisesta miehestä. Ikävä, että ystävät meni. Ansaitset parempaa! Toivottavasti terapia auttaa ja löydät uusia näkökulmia elämänlaatusi parantamiseen.
Kiitos.
Olen jo ihan hyvin edistynyt. Välillä tuntuu, että voin jättää koko ajan taakseni ja menen eteenpäin hyvillä mielin. Sitten on näitä päiviä kun en ole yhtään varma elämästäni. On hatara olo, elämä pelottaa ja väsyttää.
Onneksi nuo päivät ovat olleet harvenemaan päin.
On vain sellainen pysähtynyt ja ahdas olo.
Nämä täytyy vain kestää ja yrittää vain parannella itseään, sekä tietenkin suojella.
Ap
Eikä kyse ole tietenkään vain sosiaalisesta elämästä vaan aivan kaikesta. Kaikki muuttui tuossa helvetillisessä elämänvaiheessa.
Nyt etsin itseäni, mitä elämältä oikein voisin saada, mikä ravitsee sielua.
Kaikki on auki. Väsyttää ja toivoisin jonkin ihmeen tapahtuvan. Että saisi jostain kunnolla kiinni.
Nyt käyn vain töissä ja yritän selvitä talousvaikeuksista seuraavaksi. Ja tätä kaikkea muuta.
Ap