Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinkit korkokengät Maijun ihana elämä

Vierailija
08.08.2023 |

Hyvä työ/palkka ja oma vapaus.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö anteeksi mitä? Hyvä palkka?

Vierailija
2/23 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videot ovat kerrassaan kauheita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo löytyy?

Vierailija
4/23 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä mitä hänen seuraajansa tililtään saavat? Aivan tyhjänpäiväistä höpinää ja vaatteiden esittelyä.

Vierailija
5/23 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällä keskusteluavauksella haetaan, seuraajia?

Vierailija
6/23 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Aidanseipäälläkin on oma vapaus, niitäkin kannattaa kadehtia.

Vierailija
7/23 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on upeaa? Pyörii ostoskeskuksissa, ostaa vaatteita ja leikkii olevansa suuri somevaikuttaja?

Vierailija
8/23 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hän luule olevansa joku muotivaikuttaja?

Vierailija
9/23 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vastikään Pinkin Instasta. Onko hänellä tapana esitellä itseään joka aamu ja kertoa millä luukilla lähtee päivään? Siis mitä! Outoja tyylittömiä vaatteita, ketä tuo kiinnostaa????

Vierailija
10/23 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin tossa tilissä on hänen ääni. Hän puhuu tosi positiivisia asioita, mutta äänellä, mikä kuulostaa niin kestovittuuntuneelta, että koko message kuulostaa feikiltä. Ihmiset yleensä hymyilee, kun puhuu positiivisia asioita ja sen kuulee äänestä tai puhuu muuten iloisesti ja pehmeämmin, mutta tällä mummolla kuulostaa, että häntä vituttaa 24/7 ja sen kuulee äänestä. Ihan(an) ristiriitaista!

Vierailija
11/23 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko nimi?

Vierailija
12/23 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sitä aina ihmettelee, kuka saa sellaisesta sisällöstä mitään, jossa kerrotaan, että on herännyt ja menee tekemään aamupalaa? Ja tätä JOKA aamu!!!

Vierailija
13/23 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videot ovat kerrassaan kauheita!

Oot kateellinen pelle. 

Vierailija
14/23 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan järkyttävää sisältöä .  Vahingossa eksyin sen instaa, ja luulin ensin ei joku vitsi , mutta taitaa tosissaan luulla olevansa tyyliin Sieppi .  Suuri myötähäpeä .

Vierailija
15/23 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oi miksi nämä tämmöset luulee vieläkin, että hiukset värjäämällä ja värikkäisiin pukeutumalla on fresh ja 'nuorekas'? Not. Vielä revityt farkut ja ou jees. Yök yök yök

Vierailija
16/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on alkanut tympäseen jatkuva ostaminen. Black Friday ei ole mitenkään ihailtava juttu , mutta hänellä se on läpi vuoden.

Vierailija
17/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä työ/palkka ja oma vapaus."

Kyllä, kun on ollut järkevä jo nuorena ja panostanut opiskeluun ja tulevaisuuteen.  Kun ei ole soheltanut päättömästi  ja vailla päämäärää.  Kaiken tuon olen saavuttanut ja olen ylpeä siitä.

Oma vapaus on aina ollut ehdottomasti tärkein.  Hyvä  koulutus ja työ on seuranneet sitten perässä. 

Itse en ole koskaan tajunnut tuota päätöntä lentämistä ja syöksymistä suhteesta toiseen ja elämän haaskausta jonkun utopian perässä.  Itsellä selkeät priotiteetit ja on edelleen.

Itselleni mieletön kasa vaatteita ja meikkejä ja  juhlimista ja uusia miehiä toinen toistansa komeampia ei ole koskaan merkinyt mitään. Ei anna sisältöä omaan elämääni.  Jo nuoresta olen tiennyt että olen ihan itse oman  onneni seppä ja minun onneni on hyvä tasapainoinen taloudellisesti turvattu elämä missä sitten omat rakkaat läheiset ja ystävät.  Ketään muuta en tarvitse, en mitään tyhjiä ihmssuhteita jotka menevät ja tulevat.

On turvallinen olo kun talous on turvattu ja puitteet kunnossa ympärillä.  Oma vapaus; kukaan ei päätä asioistani eikä sekaannut niihin.  Päätän itse ja yksin.  Oma koti joka on vain minun ja päätän kuka sinne saa tulla. 

Elämä on hyvää kun pitää jalat maassa ja järjen kasassa. 

Vierailija
18/23 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo jatkuva kuluttaminen ole tervettä millään muotoa. 

Vierailija
19/23 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat on pelottavat, maalattu jollain pensselillä hiilen mustiksi. 

Vierailija
20/23 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä