Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla ei ole tapahtunut mitään positiivista vuosikymmeniin

Vierailija
08.08.2023 |

Aina sitä odottaa, että ehkä joskus tapahtuisi jotain mukavaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olen koko elämäni odottanut jotain hyvää tapahtuvaksi. Jos itse jotain yritän tehdä on varmaa ettei se onnistu. Olen loputon epäonnistuja ja niin kyllästynyt elämään. 

Toiset ihmiset jotka satunnaisesti onnistuvat eivät voi ymmärtää miltä se tuntuu kun ei koskaan onnistu missään ja huono-onni seuraa jatkuvasti päällä. Haluaisin luovuttaa.

Vierailija
2/4 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin eilen nätin perhosen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadbuttrue kirjoitti:

Tiedän tunteen. Olen koko elämäni odottanut jotain hyvää tapahtuvaksi. Jos itse jotain yritän tehdä on varmaa ettei se onnistu. Olen loputon epäonnistuja ja niin kyllästynyt elämään. 

Toiset ihmiset jotka satunnaisesti onnistuvat eivät voi ymmärtää miltä se tuntuu kun ei koskaan onnistu missään ja huono-onni seuraa jatkuvasti päällä. Haluaisin luovuttaa.

Totta ja monella on esim ihme hyviä sattumuksia. Löytävät töitä tuosta vaan jonkun sattumuksen kautta ja itse ei kelpaa mihinkään.

Vierailija
4/4 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sattuu tuuri, mutta yleensä saavutukset vaatii työtä. Täytyy opiskella, jotta saa työtä, täytyy matkustella, jotta saa elämyksiä. Täytyy olla aktiivinen ihmissuhteissa ym.