Lempi sipsipussisi 235g, paljon syöt siitä kerralla?
Kommentit (27)
Grillisipsit. Ostan sellaisen ison pussin 2 kertaa vuodessa, vappuna ja uutena vuotena. Parin päivän sisällä rouskuttelen ne.
Tunnissa menee 300 grammaa helposti.
Etikkasipsit. Helposti menee koko pussi yhden illan aikana. Siksi en osta näitä kuin kerran vuodessa.
*Minulla on paheita vain kerran vuodessa*-kullimuumit löysivät tiensä tähänkin ketjuun jeesustelemaan.
275 gramman pussissa ovat mun lempparit, eli Manhttanit. Puolet pussista menee kerralla. Jos varsinainen ruokailu jäänyt heikommalle tolalle, voi mennä 2/3 pussista.
Estrellan Manhattan ja Taffel Hearts suosikkeja, syön varmaan n. 70g kerralla.
Etikkasipsit. Ehkä kolmannes pussia menee kerralla, mutta loput napostelen sitten parin päivän sisään. Sama melkein kaikissa sipseissä kyllä, harvoin kahdeksi viikonlopuksi riittää samasta. Ja ostan sipsia n. kerran kuussa. Ja olen normaalipainoinen.
Taffel poimulliset. Syön pienen jälkiruokakulhollisen kerrallaan.
Yleensä syön yhden sipsin kerralla. Joskus harvoin 2 tai 3, mutta tykkään enemmän dipistä niin yksi on parempi kuin vaikka 3 sipsiä.
Vaikea sanoa, ehkä 1/3. Napsin niitä sitten seuraavina päivinä ja lopulta ne unohtuu kaappiin.
Taitaa avmammoilla mennä se pussi kerralla.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
*Minulla on paheita vain kerran vuodessa*-kullimuumit löysivät tiensä tähänkin ketjuun jeesustelemaan.
Mikä on kullimuumi? 🤔
Ps. Kyllä mulla on paljonkin paheita ympäri vuoden, mutta tässä kysyttiin sipseistä. Jos sallisin itselleni ostaa etikkasipsejä useammin kuin kerran vuodessa, painaisin varmaan sata kiloa. Ne on niin hyviä, että en pysty lopettamaan niiden syömistä pussin avattuani.
Syön vain sisällä olevia sipsejä. Siitä pussista en haukkaa palaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kullimuumi? 🤔
Ps. Kyllä mulla on paljonkin paheita ympäri vuoden, mutta tässä kysyttiin sipseistä. Jos sallisin itselleni ostaa etikkasipsejä useammin kuin kerran vuodessa, painaisin varmaan sata kiloa. Ne on niin hyviä, että en pysty lopettamaan niiden syömistä pussin avattuani.
Hyi saatana jotain etikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos syö itsensä hirveäksi tankiksi niin haukut läskiksi selluliittiperseeksi.
Dipin kanssa kerralla menee ehkä kymmenes osa, jossain vaiheessa heittäisin sitten eltaantuneet sipsin jämät sitten roskiin. Ilman dippiä syön yhden kourallisen. En erityisemmin pidä sipseistä, mutta karkkia ja suklaata menee senkin edestä.
Ei ole varsinaista lempisipsiä, mutta Taffelilla oli pienehkö pussi browned butter maulla, saattaa olla vieläkin, sairaan hyviä. Semmoisesta söi puolet elokuvaa katsellessa.
Joskus ostetaan myös jotain juuressipsejä tms elokuviin. Mutta sipsiä syön varmaan pari kertaa vuodessa että sama kai se vaikka söis silloin kilon kerrallaan....
Ennen oli Estrellan Manhattan, mutta nykyään Taffelin Broadway. Taffelin tuotteet on laadukkaampia. Sipsipussi riittää pe-su, sunnuntaina on vain jämät.