Krapulayö ehkä uneton yö
Kommentit (14)
Vttuako juot niin paljon että on vielä krapula yölläkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä viinapää.
Ap
Krapula tai ei, itsellä on myös uneton yö tulossa. Kiitoksia unihäiriöt. Ilman teitä jaksaisin.
ei tuntunu krapulaa mutta ehkä se on piilossa jossain?
Kävin aamulla lenkillä ysin aikaan ja kävin nukkumaan neljän aikaan yöllä kun juomat loppui.
oon nelikymppinen marvel-sankari.
Vierailija kirjoitti:
Shut up frigidi.
kaveri nimeltä sutipoksy kirjoitti:
Kävin aamulla lenkillä ysin aikaan ja kävin nukkumaan neljän aikaan yöllä kun juomat loppui.
Ei tunnu krapulaa mullakaan muuten kuin hirveen tylsä olo, mutta aina jos olen kunnolla juonut niin sit seuraava yö on menny kokonaan nukkumatta. En tiedä miten nyt käy, koska en juo enää niin usein.
Ap
Syökää raskaasti illalla ja ottakaa burana päälle ja histamiinit kanssa.
Pitäisi vetää kanveesiin ja piilossa lymyilevä kohmelo saa pysytellä taustakuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu krapulaa mullakaan muuten kuin hirveen tylsä olo, mutta aina jos olen kunnolla juonut niin sit seuraava yö on menny kokonaan nukkumatta. En tiedä miten nyt käy, koska en juo enää niin usein.
Ap
Sama juttu että krapulassa en saa unta kuin lääkkeillä. Siihen niitä ei tietenkään saa. Saan niitä unettomuuteen joka vaivaa muutenkin. Juominen pahentaa unettomuuden niin etten ole öbaut 10 vuoteen nukkunut krapulassa ilman lääkettä. Monesti olen valvonut koko yön kun lopetin kolmiolääkkeet melkein kahdeksi vuodeksi yhdessä vaiheessa. Nyt pari-kolme vuotta on juominen vähentynyt huomattavasti. Tänä vuonna olen juonut kolmesti.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Poltahan taas jointti niin sinun vieroitusoireesi katoavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sama juttu että krapulassa en saa unta kuin lääkkeillä. Siihen niitä ei tietenkään saa. Saan niitä unettomuuteen joka vaivaa muutenkin. Juominen pahentaa unettomuuden niin etten ole öbaut 10 vuoteen nukkunut krapulassa ilman lääkettä. Monesti olen valvonut koko yön kun lopetin kolmiolääkkeet melkein kahdeksi vuodeksi yhdessä vaiheessa. Nyt pari-kolme vuotta on juominen vähentynyt huomattavasti. Tänä vuonna olen juonut kolmesti.
Juu. Itsellä vasta toinen sellainen kunnon ilta tänä vuonna. Viimeksi ihme kyllä sain nukuttua ja mietinkin, että onko asiat muuttuneet kun olen vähentänyt humalajuomista. Ja juurikin suurimpana syynä unihäiriöt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Poltahan taas jointti niin sinun vieroitusoireesi katoavat.
Minä en ole polttanut pilveä kahteenkymmeneen vuoteen. Yhteensäkin olen poltellut vain kolme jointtia silloin nuorenakin. Alkoholiakin osaan nauttia niin ettei seurauksena ole päivätolkulla kestävä krapula. Sitä kun voi hyvin juoda humalankin ilman että vetää täysin perseet olalle ja nakit silmille.
En oikein tiedä nukuinko.. heräsin keskellä yötä ja tuntu että ei olisi yhtään kulunut aikaa. Lääkkeiden voimalla mentiin.
ap
Kohtalotovereita?